اخبار شهرستان ریاخباردر استان

۷۰ متهم در طرح ضربتی مقابله با جرائم خشن شهرستان ری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته طرح ضربتی مقابله با جرایم خشن در این شهرستان اجرا شد، اعلام کرد: در این راستا ۷۰ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

۷۰ متهم در طرح ضربتی مقابله با جرائم خشن شهرستان ری دستگیر شدند

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در این باره به خبرنگاران توضیح داد: طرح ضربتی مقابله و برخورد با جرائم خشن با استفاده از ظرفیت تیم های عملیاتی کلانتری ها و پلیس های تخصصی طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان ری اجرا شد و در مجموع ۵۲ پرونده کشف و ۷۰ متهم دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این طرح ۶۴ سارق که ۱۹ تن از آنها سارقان جرائم خشن و به عنف بودند هم دستگیر شدند.

به گفته جلیلیان، با اجرای این طرح ۴۵ پرونده سرقت تشکیل و ۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: همچنین در طرح ضربتی پلیس ۶ فروشنده مواد مخدر به همراه ۲۲۰ گرم انواع موادمخدر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از متخلفان توقیف شد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: تمام متهمان پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انهدام باند سه نفره جعل عنوان در ری

سرهنگ جلیلیان گفت: به دنبال اعلام خبرهای مردمی مبنی بر اینکه سه نفر با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در پوشش مامور در سطح شهرستان ری، اقدام به اخاذی از مردم می‌کنند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کلانتری ۱۳۱ شهری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری شهرری با رصد میدانی و تخصصی و شناسایی پیک جرائم نقاط جرم خیز را تحت پوشش قرار دادند تا اینکه شب گذشته سوژه های مورد نظر را با خودروی مذکور در محدوده شهرری مشاهده که متهمان به محض روئیت ماموران انتظامی اقدام به فرار کردند که طی یک تعقیب و گریز ضربتی و عملیاتی خودروی سارقان متوقف و هر سه متهم مامورنما دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در بازرسی از متهمان تجهیزات نظامی اعم از یک دستگاه شوکر، دو عدد اسپری اشک آور، یک عدد باتوم فنری و سه عدد دستبند یک بار مصرف کشف، که به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

این مسئول اضافه کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری همزمان ۲ تن از شهروندان مراجعه و اعلام کردند دقایقی قبل توسط افراد دستگیر شده که خود را مامور معرفی کرده بودند اخاذی صورت گرفته که شکایت شاکیان اخذ و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند.

جلیلیان یادآور شد: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مراجعه افراد به آنان و معرفی خود به عنوان ماموران ارگان‌های دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی و اطمینان از صحت ادعای افراد اطمینان حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.