اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بهارستان/۷۴ اوباش دستگیر شد

فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری ۷۴ تن از اراذل و اوباش این شهرستان همزمان با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: همزمان با اجرای این طرح ۶۰ سلاح سرد کشف شد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بهارستان/۷۴ اوباش دستگیر شد

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ محمدرضا علیزاده در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بهارستان خبر داد و اظهار داشت: همزمان با اجرای این طرح و برخورد با اراذل و اوباش ۷۴ تن از افراد شرور و اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

علیزاده با اشاره به اجرای طرح اقتدار پلیس گفت: در ادامه اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و در راستای برقراری آرامش و امنیت برای شهروندان، طی ۲۴ ساعت این تعداد اراذل و اوباش توسط مأمورین پلیس دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه موضوع اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش از جمله نزاع، درگیری منجر به ضرب و شتم و قمه کشی است افزود: با شناسایی پاتوق‌های اراذل و اوباش پلیس اجازه جولان به این افراد را نمی‌دهد و در اجرای طرح امنیت محله محور آنها را دستگیر و در اختیار دستگاه قضائی می‌گذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به کشف ۶۰ سلاح سرد از اراذل و اوباش گفت: ۲۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان بهارستان توسط پلیس پلمب شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.