اخبارجامعهحوادث

بازداشت برای ایجاد سیل و ضبط صدای سگ/ از خواندن پرونده این مجرمان شوکه می‌شوید!

در این مطلب با عجیب‌ترین جرم و جنایت های رخ داده در تاریخ آشنا می‌شوید.

به گزارش شجرنيوز، در سرتاسر جهان افرادی به دلیل ارتکاب جنایات مانند قتل، کلاهبرداری یا سرقت بازداشت می‌شوند که این دستگیری کاملاً عادی است. اما گاهی اوقات در جهان افرادی به دلایل عجیبی بازداشت می‌شوند که در ادامه به برخی از این جرم‌های عجیب می‌پردازیم.

 عجیب‌ و غریب ترین جرم‌ها

خودکشی

نوجوانی که در منچستر انگلستان زندگی می‌کرد آنقدر افسرده شده بود که از چندین شخصیت مجازی خواسته بود تا او را به قتل برسانند. این نوجوان ۱۴ ساله از قتل جان سالم به در برد اما در سال ۲۰۰۳، اولین فردی در تاریخ انگلستان شد که به تحریک قتل خود متهم و سپس بازداشت شد.

در همین راستا بازرسان اعلام کردند که در ابتدا، این پرونده به عنوان یک سرقت به نظر می‌رسید اما با تحقیقات بیشتر متوجه شدیم. یکی از بازرسان درباره حکم این نوجوان ۱۴ ساله که جان نام دارد اظهار کردند:” استفاده از اینترنت بدون نظارت دقیق بزرگسالان به مدت سه سال برای او ممنوع شد”. قاضی پرونده مارک که دوست مجازی جان بود را نیز به مدت دو سال تحت نظارت شدید قرار داد.

عجیبت ترین دلیل بازداشت

رانندگی در پیاده رو

در سال ۲۰۱۲، شنا هاردین، زن کلیولند، به دلیل تخلف در ترافیک دستگیر و به او دستور داده شد دو روز سرپا بایستد و تابلویی را نگه دارد که روی آن نوشته شده بود: “فقط یک احمق برای سبقت از اتوبوس مدرسه در پیاده رو رانندگی می‌کند”. علاوه بر این، مجوز رانندگی او به مدت ۳۰ روز به تعلیق افتاد و ۲۵۰ دلار جریمه شد.

در ۱۴ نوامبر، هاردین اعتراف کرد متهم به رانندگی در پیاده رو برای عبور از اتوبوس متوقف شده است. با این حال،  او اصرار داشت  خلاف نکرده است. به نظر نمی‌رسید که کلیولند به خاطر اشتباهاتش پشیمان باشد، بنابراین قاضی او را محکوم کرد که در مجموع دو صبح به طور مداوم در کنار همان خیابان که قانون را نقض کرد باید می‌ایستاد.

نقض قوانین رانندگی و بازداشت مجرم

ایجاد سیل

جیمز اسکات مردی در ایالت میسوری بود که عمداً یک چوبک در رودخانه می‌سی سی پی شکست تا همسرش که در مسافرت بود دیرتر به خانه برسد. تا جیمز بتواند مهمانی برگزار کند. این چوب شکستن جیم باعث شد رودخانه از جاده خود منحرف شود و یک سیل در سال ۱۹۹۳ ایجاد شود جیمز پس از ارتکاب این جرم به حبس ابد محکوم شد.

ضبط صدای سگ

اندرو نیکلین، ۵۰ ساله از وست هیث بیرمنگام، انگلستان به دلیل ضبط صدای سگ پر سر و صدای همسایه‌اش  و اذیت او در ساعت ۳ صبح دستگیر و در دادگاه به جرم اذیت همسایه‌اش به 250 پوند جریمه متهم شد افزون بر این نیکلین باید تا یک سال بدون مزد و خدمات اجتماعی کار کند.

بازداشت به جرم نگه داشتن سگ

در سال ۲۰۱۴، یک دانش آموز دبیرستانی در کارولینای جنوبی، الکس استون، به دلیل نویسندگی دستگیر شد و مجوز کاری او به تعلیق افتاد. به گفته مامورین پلیس او در مقاله‌اش مردم را ترغیب می‌کرد تا اسلحه خریده و به سمت حیوانات خانگی‌شان شلیک کنند. او به مدت سه روز از رفتن به مدرسه منع شد.

بازداشت به جرم نویسندگی

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع : باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.