اخباراخبار شهرستان قدسخبر مهمدر استان

بازدید رئیس كمیسیون اجتماعی شهر قدس از گرمخانه شهرداری و كمپ ترك اعتیاد طلوع سبز رهایی

روح‌انگیز یوسفی رئیس کمیسیون اجتماعی و امور بانوان شورای اسلامی شهر قدس در بازدید از گرمخانه شهرداری قدس تاکید کرد: در طول درمان بیماران معتاد و برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های معتادان که محل سکونت آنها شهر قدس است، باید به طور موقت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گیرند.

بازدید رئیس كمیسیون اجتماعی شهر قدس از گرمخانه شهرداری و كمپ ترك اعتیاد طلوع سبز رهایی

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، یوسفی در این بازدید اظهار داشت: در این مکان استحمام و یک وعده غذای گرم و صبحانه و لوازم بهداشتی در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد که لازم است کیفیت خدمات ارائه شده نیز همواره مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است، در جریان این بازدید نکات لازم جهت ارائه خدمات بهتر و استقبال از افراد هدف به متصدیان اجرایی گرمخانه توسط رئیس کمیسیون اجتماعی و امور بانوان یادآوری گردید.

در ادامه مدیر کمپ طلوع سبز رهایی خاطرنشان کرد که این مجموعه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع احداث شده و قابلیت ارتقا به مساحت بيشتر را نیز دارد که از سال ۸۲ و تاکنون به صورت فعال و کارشناسی به معتادین متجاهر خدمات ارایه می‌دهند.

وی افزود: در حال حاضر به طور سالانه تعداد ۴۰۰ نفر از معتادین متجاهر در این مرکز نگهداری می‌شوند که تا ۶۰۰ نفر نیز امکان اضافه شدن به ظرفیت این مرکز وجود دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی و امور بانوان شورای اسلامی شهر قدس نیز ضمن تشکر از زحمات کارکنان این مجموعه گفت: حمایت مردم و مسوولان از این مرکز باعث دلگرمی مدیریت و کادر درمان خواهد بود و شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز آماده همکاری با این مرکز را دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.