اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

بازدید فرماندار رباط کریم از بیمارستان در حال ساخت مهر ایرانیان پرند

امید احمدی فرماندار رباط کریم به همراه حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و لغوی رئیس شبکه بهداشت و درمان از روند ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخته مهر ایرانیان در شهرجدید پرند بازدید و از نزدیک در جریان روند ساخت آن قرار گرفت

بازدید فرماندار رباط کریم از بیمارستان در حال ساخت مهر ایرانیان پرند

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، امید احمدی نماینده عالی دولت در بازدید از روند ساخت بیمارستان مهر ایرانیان در شهر پرند گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام باید تلاش شود، تا آینده ای نزدیک قابلیت بهره برداری پیدا کنند.

وی افزود: دولت مردمی تلاش می کند تا پروژه هایی که به صورت نیمه کاره رها شده به مرحله اجرا درآورده ودر روند ساخت تسریع ببخشد.

گفتنی است بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی مهر ایرانیان با فضای درمانی به متراژ تقریبی۵۰۰ /۱۴ متر مربع همراه با ۴۰۰۰ متر پارکینگ طبقاتی در شهر جدید پرند ساخته می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. در شهر پرند کیفیت و کمیت نان و هم چنین وزن و چانه نان و نیز بهداشت محیط و بهداشت نانواها و تمیزی آنها فراموش شده است.متاسفانه نانواها موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند.و وزن نان را هم کم کرده اند.

  2. امکانات و زیر ساخت ها در ابعاد آموزشی و پرورشی و فرهنگی رفاهی ورزشی کم و ناچیز و ناکافی هست امکانات امدادی و درمانی و بهداشتی به شدت نازل هست حمل و نقل عمومی درون شهری اتوبوس خط واحد ندارد.نانواها به شدت نان های با وزن کاهش یافته و فاقد استانداردهای حداقلی به شهروندان می فروشند نان ها کیفیت خوب و کافی ندارند.بهداشت محیط و بهداشت فردی در نانواهای پرند ضعیف و ناقص هست.سگ های ولگرد در شهر پرند زیاد هستند و سبب بیماری و نیز باعث رعب و وحشت کودکان زنان و …می شوند.روشنایی معابر و کوچه ها و خیابان ها پایین هست که زمینه سرقت و انواع جرم را بالا می برد.در شهر پرند گرانفروشی کالاها بسیار چشمگیر هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.