اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

برگزاری جشنواره تئاتر استان تهران در رباط کریم

رباط کریم- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: جشنواره اردیبهشت تئاتر این استان به میزبانی شهرستان رباط کریم پایان اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، علی فروزانفر روز سه شنبه در آیین معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم اظهار داشت: توجه به هویت و فرهنگ ملی از اولویت‌های حوزه فرهنگ و هنر است و در این راستا ۲۵ ردیف برنامه شاخص مستقل در سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی و تامین هزینه شده است.

وی افزود: یکی از این برنامه های شاخص، برگزاری جشنواره اردیبهشت تئاتر در رباط کریم که یکی از کانون های فرهنگی و تاریخی استان تهران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران ادامه داد: جشن نمایش در اواخر اردیبهشت ماه با همراهی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیاری از هنرمندان تئاتر و تلویزیون یک شب را میهمان دیار کریمان خواهند بود.

این مسئول به استقرار دفتر نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر پرند اشاره و خاطرنشان کرد: طی گفت‌ وگو و پیگیری مسئولان با شرکت عمران پرند تامین فضا برای استقرار این دفتر نمایندگی انجام شده و زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم مطالبات فرهنگیان را پیگیری و از هفته آینده شروع به کار خواهد کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران با تکربم عزت الله عسگری، برای امیر پورروشن رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم آرزوی موفقیت کرد و گفت: هر جابجایی فرصتی برای بازنگری و تحول نسبت به برنامه های هنری و فرهنگی است و امیدواریم مطالبات مردم در زمینه فرهنگ و هنر از جمله بازگشایی سینما فرهنگ رباط به زودی محقق شود.

امیر پور روشن رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم نیز در این آیین گفت: رباط کریم دروازه ورودی برای کشور است و در سال‌های قبل کانون فرهنگی اداره ارشاد رباط کریم در فرودگاه امام راحل مستقر بود که در این مدت چند سال مکان فرهنگی جمع شده است و امیدوارم با راه‌اندازی آن فرهنگ غنی کشور را به مسافران ارائه دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با کمک نیروهای فرهنگی شهرستان بتوانیم در حوزه آموزش توجه جدی به مساله مربوط به هنر داشته باشیم.

به گزارش شجرنیوز، آئین معارفه امیر پورروشن رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، فرماندار، امام جمعه پرند و اهالی هنر و رسانه در سالن جلسات فرمانداری رباط کریم برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.