اخبار شهرستان قدساخباردر استان

شهردار قدس: انتقال آرامستان به خارج از شهر ضروری است

شهرقدس- شهردار قدس در جلسه شورای معاونین ضمن دریافت گزارش عملکرد هفتگی حوزه های مختلف شهرداری، اقدامات لازم‌الاجرا در راستای رفع مطالبات مردمی و برطرف کردن نیازهای ضروری شهر را ابلاغ کرد.

به گزارش شجرنیوز از قدس، سعید شهلی در دومین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس در سال جاری که از ساعات اولیه صبح امروز اول اردیبهشت‌ماه برگزار شد، با بیان اینکه مطابق با تصمیمات مراجع بالادستی، آرامستان باید به بیرون از محدوده شهری انتقال یابد، گفت: این اقدام می‌تواند در کاهش ترافیک شهر موثر واقع شود.

وی در ادامه بر رفع مشکلات آرامستان بهشت فاطمه (س) از جمله ساماندهی قبور پیش‌خرید شده و همچنین گسترش فضای سبز خصوصا در قطعات جدید، ساماندهی ورود و خروج وسایل نقلیه و تقویت نیروی انسانی این مجموعه تاکید کرد.

شهردار قدس در بخش دیگری از جلسه به حوزه زیباسازی شهر پرداخت و اقدامات لازم‌الاجرا جهت گسترش فعالیت اداره زیباسازی در راستای ارتقای سیمای شهری با استفاده از نورپردازی در معابر، نصب تصویر شهدا در بلوارها، تسریع در احداث المان میدان آزادی، دیوارنگاری و رنگ‌آمیزی در نقاط مختلف شهر را یادآور شد.

شهلی ضمن اشاره به افزایش مراجعه مردم به بوستان‌ها در فصول گرم سال، سازمان فضای سبز را به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در بوستان‌ها، نورپردازی و تامین روشنایی کافی در محیط، ترمیم کفپوش زمین‌های بازی و تجهیز و بازسازی لوازم بازی، مکلف کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه هر یک از اعضا مسائل و مشکلات حوزه فعالیت خود را بیان کردند و با هم‌اندیشی جمعی تدابیر لازم جهت رفع این مشکلات اتخاد گردید.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: شهرداری قدس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.