اخبار نصیرشهراخباراخبار شهرستان رباط کریمدر استان

پویش ”بی زباله در نصیرشهر” برگزار شد

رباط کریم- پویش بی زباله همزمان با هفته زمین پاک با حضور مسئولان شهرستانی و شهری و همچنین دانش آموزان در نصیرشهربرگزار گردید.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، همزمان با فرا رسیدن هفته زمین پاک، شهرداری نصیرشهر با مشارکت محیط زیست شهرستان رباط کریم ، پویش بی زباله با شعار مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین را در بوستان جنگلی نصیرشهر برگزار کرد.

مضرات غیر قابل جبران پلاستیک بر انسان و محیط زیست غیر قابل جبران است و تجمع زباله ها که با باید یا عوامل انسانی به این نقاط راه می یابند باعث بر هم خوردن اکوسیستم در این نواحی می شوند. زباله های پلاستیکی به مرور زمان به قطعات ریزی به نام میکروپلاستیک تبدیل شده و به اشتباه خوراک حیوانات می شوند و برای انسان نیز بیماری های متعدد ایجاد می کند.

گفتنی است در این پویش ضمن حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی و همچنین رئیس محیط زیست شهرستان، جکعی از بانوان بسیجی و دانش آموزان دوستدار محیط زیست مدرسه بصیرت نصیرشهر نیزاقدام به جمع آوری زباله و پلاستک در بوستان جنگلی کردند و پیام  ” احترام به طبیعت، احترام به زندگیست و احترام به زندگی، احترام به خالق است ” را به شهروندان منتقل نمودند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: شهرداری نصیرشهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.