انتخاباتاخبارسیاست

برای خدمت آمده ام!!!

در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم. ضرورت تشویق به حضور مردم پای صندوق توسط شخصیت ها و جریان های سیاسی در شهرستان های ملارد، شهریار و قدس لازم می باشد.

یادداشت میهمان| کیا| در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم. ضرورت تشویق به حضور مردم پای صندوق توسط شخصیت ها و جریان های سیاسی در شهرستان های ملارد، شهریار و قدس لازم می باشد.

اما باید اضافه کنم نوعی اتفاق نظر بر سر اینکه نظام پارلمانی جزء مکملی برای نظام می باشد و اگر بزرگان شهرستان و تمام کاندیداها انگیزه را میان مردم برای شرکت در انتخابات مجلس بوجود آورند باید آن را به فال نیک گرفت و نشانه بلوغ سیاسی دانست.

حال با این مقدمه کوتاه باید اضافه کنم عنایت به نکاتی چند می تواند راهگشا باشد:

قبل از هر چیز باید انتظارات مردم شهرستان از نماینده خود را دانست و حتی به مردم شهرستان آگاهی داد که یک نماینده مجلس چه وظایفی دارد و در گفتار و نوشتار از مفهوم مجلس بصورت درست برای مردم استفاده نمود.

متاسفانه دسته ای از مردم می پندارند که تنها وظیفه همراهان کاندیدا جمع کردن آرا برای زمان انتخابات است و آن را در سطح یک دستگاه تبلیغاتی تنزل می دهند، به نظر مردم این دسته از 6 تا 7 ماه قبل از انتخابات فعال شده و با یارگیری و بسیج اجتماعی به عنوان ماشین رای جمع کنی شناخته می شوند.

مصیبت آن زمان است که نماینده مورد نظر این ماشین های رای جمع کنی به پارلمان راه نیابد، همان ماشین شروع می کند به تخریب کاندیدای دیگر و چون به مجلس راه نیافت حاضر نیست به دیگر کاندیدا کمک کند و جالب تر اینکه از هر یک از این عزیزان سوال کنیم برای چه هدفی می خواستید به مجلس بروید می گویند خدمت و گویا این عزیزان نمی توانند در مکانی دیگر خدمت کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.