سیاست ایراناخبارسیاست

استقبال ویژه ایران اینترنشنال از اظهارات حسن روحانی | روحانی چه گفته بود؟

رسانه های معاند سالهاست که بر مسئله «ولایت فقیه» متمرکز شده اند، زیرا می دانند که تمامی شکست‌های آنان در نقشه های ضدایرانی از همین نقطه نشأت می گیرد. در همین راستا صحبت‌های اخیر حسن روحانی در رسانه صهیونیستی اینترنشنال بازتاب ویژه‌ای داشته است.

به گزارش گروه سیاست شجرنیوز، روحانی در اظهارات اخیر خود گفته است:«این رأی مردم است که در واقع پشتوانه رهبری قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم در دنیا ادعا کنیم که تمام نظام ما انتخابی است و حتی رهبری نظام هم با رأی مردم با واسطه انتخاب می‌شود، پس هرچه خبرگان ما دارای پشتوانه رأی بالاتری باشند، این واقعیت بهتر به اثبات می‌رسد.»

استقبال ویژه ایران اینترنشنال از اظهارات حسن روحانی | روحانی چه گفته بود؟

رسانه های معاند سالهاست که بر مسئله «ولایت فقیه» متمرکز شده اند، زیرا می دانند که تمامی شکست های آنان در نقشه های ضدایرانی از همین نقطه نشأت می گیرد.

بر همین اساس هرگاه شخصی در داخل- خواسته یا ناخواسته- همراستا با پروژه عملیات روانی دشمن، در این خصوص اظهارنظری مطرح می کند، بلافاصله با استقبال ویژه همراه می شود.

حال سوال از آقای روحانی این است که چرا اظهارات وی به گونه ای بوده است که رسانه های تابلودار دشمن با آب و تاب به استقبال از آن پرداخته اند؟!

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: همشهری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.