اخبارانتخاباتسیاست

حمله تند به محموداحمدی‌نژاد! / انتقام طرفداران هاشمی رفسنجانی

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: باید کاری کنیم که آرای خاکستری در انتخابات 1400 از کف به سطح بیایند و وارد عرصه انتخابات شوند.

به گزارش شجرنيوز، غلامعلی رجایی در پاسخ به سوالی در خصوص پایگاه رأی افرادی که در انتخابات 1400 شرکت کرده‌اند، گفت: این دوره از انتخابات مانند تمامی انتخابات‌های دیگر؛ یک آورده‌ای دارد و کسانی که در آن شرکت می‌کنند می‌خواهند خود را در معرض رأی مردم قرار دهند. البته بعداز پایان دولت آقای خاتمي که آقای احمدی‌نژاد به عنوان شهردار تهران وارد رقابت‌های ریاست جمهوری شد و به پاستور رفت سقف نامزدها از آن چه که بود پایین‌تر آمد.

وی با بیان این‌که احمدي‌نژاد آن آدمی نیست که بتواند آرای خاکستری را بیرون بکشد و شانسی در این انتخابات و هیچ انتخابات دیگری ندارد، اظهار داشت: از نظر من عمر سیاسی احمدی نژاد تمام شده است و فقط به دلیل حرف‌ها و مواضع متفاوتی که می‌گیرد جایگاهی دارد که آن هم اگر درست افشاگری شود، علی القاعده این پایگاه را هم از دست خواهد داد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: به طور مثال احمدی‌نژاد تا امروز یک مورد از عملکرد خودش چه در شهرداری و چه ریاست جمهوری انتقاده نکرده است؛ درصورتی که کسی نمی‌تواند بدون اشکال باشد، آقای احمدي‌نژاد اگر در ۸ سال ریاست جمهوری اش حداقل سالی یک اشتباه را قبول کند یعنی بی اشتباه نیست ولی ایشان فقط از عالم و آدم طلبکار است و مشخصاً هنگامی که حزب قوی وجود ندارد و رسانه‌ها هم در این قضایا یا منع می‌شوند و یا خودشان سلیقه لازم را به خرج نمی‌دهند بعضی از آدم‌ها صاحب جایگاه می‌شوند که اگر جایگاه واقعی‌شان مشخص شود آرای ایشان به شدت ریزش خواهد کرد

 

منبع : ركنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.