اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

سخنگوی شورای شهرقدس: زیرساخت‌های شهر عادلانه توزیع شود

سخنگوی شورای اسلامی شهرقدس گفت: توزیع عادلانه زیرساخت‌ها از سال‌های دور در شهرقدس انجام نشده و شاهد مشکلات زیادی در برخی مناطق شهر هستیم که مدیریت شهری سعی در کاهش آنها دارد.

سخنگوی شورای شهرقدس: زیرساخت‌های شهر عادلانه توزیع شود

به گزارش شجرنیوز، سعید ششگل‌نژاد  روز یکشنبه 23 خرداد در جلسه شورای اسلامی شهر قدس بابیان اینکه اگرچه رفع بسیاری از مشکلات و معضلات موجود نیازمند هم‌افزایی و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی است، اظهار داشت: رفع فقر و آسیب‌های اجتماعی خارج از توان و مسئولیت شورای شهر است اما باید به صورت جهادی و با همدلی تمامی نهادها و انجام اقداماتی مانند کمک‌های مومنانه و معرفی به کمیته امداد، زمینه رفع این مشکلات را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: توسعه متوازن نقاط مختلف شهر از سیاست‌های کلان دوره ششم شورای اسلامی شهر است و با هدف ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های شهری و افزایش سرانه‌های عمومی در مناطق کمتربرخوردار، تمامی پروژه‌های عمرانی مانند آسفالت، جدول‌گذاری و تامین روشنایی با اولویت مناطق محروم به ویژه محله محمدآباد اجرایی می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهرقدس با بیان اینکه تأمین سرانه‌های مختلف مانند سرانه ورزشی، فضای سبز و فرهنگی از وظایف شورا و شهرداری است، خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت شهری جلوگیری از خاک خوردن طرح های عمرانی و خدماتی است.

ششگگل‌نژاد اضافه کرد: کلنگ‌زنی و اجرای همزمان چند طرح بزرگ امر مطلوبی نیست و موجب خسارت به بیت‌المال می‌شود؛ وقتی زمان زیادی صرف اجرای یک طرح می‌شود قیمت تمام شده و هزینه‌های اجرایی آن چند برابر خواهد شد.

وی ادامه داد: رویکرد مدیریت شهری این شهر در دوره ششم به گونه‌ای است که روند اجرای طرح ها متناسب با بودجه باشد و با تزریق مناسب آن پس از آغاز کار، سریعا به بهره‌برداری و افتتاح برسد و پس از آن طرح بعدی آغاز شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهرقدس افزود: بودجه سال ۱۴۰۱ به طور دقیق و با مشاوره‌های کارشناسان مجرب تدوین شده است و با برنامه‌ریزی درست در سال جاری شاهد اقدامات موثری در جهت رشد و توسعه متوازن و عدالت‌محور در شهر خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.