اخبار شهرستان رباط کریماخباردر استان

شهردار رباط کریم؛ با تخلیه نخاله‌های ساختمانی در اطراف شهر برخورد قانونی خواهد شد

یونس غفاری شهردار رباط کریم گفت: رانندگان وسایل نقلیه حمل نخاله مکلف هستند صرفاً در مکان‌های تعیین شده نخاله‌های ساختمانی را تخلیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله در مکان‌های غیر از مکان‌های تعیین شده با رانندگان برخورد خواهد شد.

شهردار رباط کریم؛ با تخلیه نخاله‌های ساختمانی در اطراف شهر برخورد قانونی خواهد شد

به گزارش شجرنیوز، شهردار رباط کریم با تاکید بر تخلیه نخاله های ساختمانی در مکان های مشخص شده گفت: تخلیه کردن نخاله‌های ساختمانی از موارد آزار دهنده‌ای است که چهره شهر را زشت و مشکلات فراوانی را ایجاد می‌کند. بنابراین مدیریت شهری با اشخاصی که زباله و نخاله های ساختمانی خود را در زمین های خالی اطراف شهر، جاده‌ها و ورودی شهر تخلیه نمایند بطور قانونی برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه حمل نخاله مکلف هستند صرفاً در مکان‌های تعیین شده نخاله‌های ساختمانی را تخلیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله در مکان‌های غیر از مکان‌های تعیین شده با رانندگان برخورد خواهد شد.

غفاری از برخورد جدی واحد پسماند حوزه معاونت خدمات شهری با میکسرهای شرکتی که پسآب های خود را روز گذشته در زمین های خالی محدوده خیابان فرهنگ تخلیه کرده بودند خبر داد و افزود: داشتن شهری سالم و ایمن با رعایت پروتکل‌های زیست محیطی، همکاری مستمر و دلسوزانه شهروندان را نیاز دارد و امید است شهروندان محترم نیز برای حفظ سیمای شهری همکاری‌ داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.