اخباراخبار استان هاذره بین شجر

نرخ کرایه تاکسی تلفنی در سنندج ۴۰ درصد افزایش یافت

نرخ کرایه وانت‌تلفنی، تاکسی تلفنی و پیک موتوری در سال‌جاری در مرکز استان کردستان به‌طور میانیگن ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش شجرنیوز از سنندج ، این‌ روزها در سایه بی‌تدبیری و سوءمدیریت دولتمردان، شرایط اقتصادی و معیشتی برای اکثر مردم سخت و کرونا هم قوز بالا قوز شده است، مسئولان نیز به‌جای پیداکردن راه‌حل برای زندگی ارزان‌تر، کاهش هزینه‌ها و ایجاد رفاه مردم، دنبال گرانی و افزایش قیمت‌ها به‌ عناوین مختلف هستند.

در همین راستا، نرخ کرایه وانت تلفنی، تاکسی تلفنی و پیک‌موتوری در حالی امروز در مرکز استان کردستان افزایش یافته که از سوی دیگر توان اقتصادی مردم روز به روز پایین‌تر می‌آید تا جایی که مردم اکثر مسیرها را با پای پیاده طی می‌کنند.

حشمت‌اله صیدی، شهردار سنندج از افزایش 40درصدی نرخ کرایه وانت تلفنی، تاکسی تلفنی و پیک موتوری در سال‌جاری خبر داد و می‌گوید: حدود 95 آژانس تاکسی تلفنی، 30 آژانس وانت تلفنی و 20 آژانس پیک موتوری در سنندج در حال فعالیت هستند که همه آنان موظف به رعایت نرخ‌ها جدید هستند.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان آژانس‌ها، نرخ‌های جدید کرایه آژانس‌های تلفنی اعم از وانت، تاکسی و پیک‌موتوری تعیین و تقدیم شورای شهر شده و سپس جهت تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شد.

شهردار سنندج تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف؛ موارد، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیامکی 100002040 اعلام کرده و ما را در اجرای خدمات‌رسانی بهتر و رفع مشکلات یاری کنند.

در ادامه نرخ‌های جدید آژانس‌های تلفنی در سال‌جاری در مرکز استان کردستان را می‌بینید:

نرخ مصوب کرایه

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.