اخبار شهرستان شهریاراخباردر استان

نشست انجمن تولیدکنندگان بتن غرب استان تهران با مدیران شهرداری شهریار

نشست فنی تولیدکنندگان بتن منطقه‌ با مدیران شهرداری شهریار در محل دفتر معاون شهرسازی شهرداری شهریار برگزار شد.

نشست انجمن تولیدکنندگان بتن غرب استان تهران با مدیران شهرداری شهریار

به گزارش شجرنیوز، در این جلسه که به ریاست محمدزاده پودینه معاون شهرسازی شهرداری شهریار و با حضور انجمن تولیدکنندگان بتن غرب استان‌ تهران و همچنین شهرداران مناطق و نواحی شهرداری با محوریت تحقق تفاهم‌نامه شهرداری شهریار با انجمن تولیدکنندگان بتن در اجرای مصوبات شورای فنی استان تهران به منظور تاکید بر استفاده مصالح ساختمانی مرغوب و استاندارد (به ویژه بتن) توسط سازندگان سطح شهر شهریار برگزار شد.
شایان ذکر است؛ در همین راستا مقرر گردید انجمن تولیدکنندگان بتن غرب استان تهران بر نوع بتن تولیدی منطقه نظارت بیشتر و دقیق‌تری داشته باشد تا بتن تولیدی با رعایت استانداردهای لازم به دست مصرف‌کننده برسد.
همچنین مقرر گردید تا انجمن مذکور هر سه ماه یکبار لیست تولیدکنندگان دارای پروانه فعالیت را به روزرسانی نموده و در اختیار شهرداری قرار دهد تا تهیه بتن مورد نیاز سازنده‌های سطح شهر از طریق این واحدهای تولیدی تهیه و این عزیزان از بکارگیری بتن‌های نامرغوب و دستی اجتناب کنند.
در ادامه این‌ جلسه مقرر گردید تا سازمان عمران شهرداری شهریار بمنظور پیشگیری از استفاده بتن غیراستاندارد و دست‌ساز در صنعت ساختمان سطح شهر، نظارت کامل داشته و بتن را در مراحل مختلف عملیات ساختمانی در آزمایشگاه‌های طرف قرارداد شهرداری مورد آزمایش قرار دهد تا از بکارگیری بتن‌ نامرغوب ممانعت بعمل آید.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.