اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

کشف بیش از یکصد میلیارد ریال قطعات خودرو احتکار شده در رباط کریم

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم در نشست اصحاب رسانه، از کشف بیش از یکصد میلیارد ریال قطعات خودرو احتکار شده در رباط کریم خبر داد.

کشف بیش از یکصد میلیارد ریال قطعات خودرو احتکار شده در رباط کریم

علی اصغر شهیری فرمانده سپاه شهرستان رباط‌کریم در نشست خبری ضمن تقدیر از حضور فعالانه اصحاب رسانه در عرصه‌های اجتماعی گفت:حضور ارزشمند خبرنگاران به عنوان علمداران جنگ نرم و راویان جهاد تبیین باعث ایجاد امید در جامعه خواهد شد، به ویژه در زمانی که مدام از سوی رسانه‌های دشمن القا ناامیدی می‌شود.

شهیری بر نقش رسانه‌ها در تبیین گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه عملیاتی و منشور اخلاقی ادامه مسیر انقلاب است و خبرنگاران باید نقش حساس و خطیر خود را در این خصوص به خوبی ایفا کنند. برجسته‌سازی روند افول کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس و رژیم جنایکار اسرائیل و همچنین امیدآفرینی در جامعه نسبت به دستاوردهای جبهه‌ی مقاومت از رسالت‌های عظیم خبرنگاران است.

فرمانده سپاه ناحیه رباط‌کریم ماموریت‌های سپاه و بسیج را به موازی ماموریت‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه و بسیج با حضور در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب در هر موضوعی که نیاز باشد حاضر می‌شود و تمامی تلاش سپاه بر این است که در کوتاه‌ترین زمان در خدمت مردم باشد.

او ادامه داد: سپاه در ایجاد آرامش و امنیت اقتصادی نقش برجسته‌ای دارد؛ چرا که در این فضای ملتهب اقتصادی سودجویانی هستند که با فرصت طلبی و احتکار به دنبال کسب ثروت و منافع خود هستند که با ورود سپاه به این موضوع اقدامات خوبی در خصوص کشف انبار و کالاهای احتکار شده در رباط کریم صورت گرفته که می‌توان به کشف 2 میلیون لیتر روغن موتور و بیش از 100 میلیارد تومان قطعات خودرو احتکار شده، اشاره کرد.

شهیری اضافه کرد: مجموعه سپاه شهرستان رباط‌کریم در حوزه مبارزه با فساد و سالم سازی محیط اداری بسیار خوش درخشیده چرا که همه‌ی مفسدین زیر ذره‌بین سپاه خواهند بود و بدون هیچ ملاحضه‌ای با سودجویان و مفسدین برخورد خواهیم کرد.‌

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.