اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

۱۳ غرفه عرضه دام زنده ویژه عید قربان در اسلامشهر

رئیس سازمان میادین و مشاغل شهری اسلامشهر گفت: مرکز عرضه دام زنده شهرداری اسلامشهر در زمینی به وسعت ۱۷۰۰ متر مربع و ۱۳ غرفه آماده ارائه خدمات ویژه در روز عید سعید قربان به مردم است.

۱۳ غرفه عرضه دام زنده ویژه عید قربان در اسلامشهر

به گزارش شجرنیوز، سیدفرزاد کاظمی توضیح داد: مرکز عرضه دام زنده شهرداری اسلامشهر در زمینی به وسعت ۱۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع در ۱۳غرفه عرضه و یک قربانگاه احداث شده است و امسال با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیون ریال بهسازی و مناسب سازی شده تا شهروندان و مراجعین به این مرکز بتوانند با آرامش خاطر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی دام مورد نیاز خود را تهیه و در همان محل نیز ذبح و قربانی کنند.

وی با اشاره به احداث حوضچه آرامش فاضلاب در این مرکز بیان کرد: به منظور جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب این مرکز عرضه دام، یک حوضچه آرامش و جمع‌آوری فاضلاب (سپتینگ) با استفاده از مخزن پلی اتیلن احداث شده است.

رئیس سازمان میادین، مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اسلامشهر گفت: با توجه به اینکه مرکز عرضه دام با همکاری و مشارکت بخش خصوصی اداره و به شهروندان خدمات رسانی می شود، برای رفاه حال شهروندان سعی کرده ایم شرایط و امکانات مناسبی فراهم کنیم که با احداث این قربانگاه بهداشتی مراجعان می توانند دام خریداری شده خود را در این محل ذبح و قربانی کنند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این سازمان در مرکز عرضه دام، بهبود وضعیت فیزیکی این مرکز است که در این راستا برای هر غرفه عرضه دام یک انبار سرپوشیده علوفه بزودی احداث می شود، تا بهره برداران نیز بتوانند بدون دغدغه نسبت به تامین علوفه دام های خود اقدام کنند.

کاظمی خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی می توانند به منظور تامین دام مورد نیاز خود جهت ذبح و قربانی در طول روزهای سال به ویژه در روز عید سعید قربان به مرکز عرضه دام شهرداری اسلامشهر واقع در کمربندی جنوبی اسلامشهر – بلوار الغدیر بین ورودی دارالسلام جنب ایستگاه CNG مراجعه و دام زنده مورد نیاز خود را تهیه و در قربانگاه این مرکز ذبح کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.