اخباراخبار شهر رباط کریماخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

نشست هم‌اندیشی شهردار رباط‌ کریم با فعالان عرصه فرهنگ و رسانه/ فعالیت سینما تا دهه فجر آغاز خواهد شد

رباط کریم- طی نشستی صمیمانه در شهرداری رباط‌کریم اهالی فرهنگ و رسانه با شهردار این کهن شهر دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، در ابتدای این جلسه هر یک از حاضرین به بیان نقطه نظرات و مسائل موجود در پیش روی فعالین هنر، فرهنگ و رسانه در شهرستان رباط‌کریم پرداختند.

حمیدرضا اله‌یاری شهردار رباط‌کریم نیز در ادامه جلسه ضمن استقبال از نظرات و پیشنهادهای مطرح شده از سوی مدعوین گفت: باتوجه به پیوندهای موجود میان شهر پرند و رباط‌کریم و وجود ظرفیت‌های مشترک بین دوشهر نسبت به موضوعات مطروحه و سایر مسائل در حوزه‌های مختلف اشرافیت لازم وجود دارد و قطعا برنامه‌ریزی خواهد شد تا بسترهای لازم به منظور شکوفایی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تامین و مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهردار رباط‌ کریم

شهردار رباط کریم مژده افتتاح سینمای این شهر تا دهه فجر سال جاری را داد و افزود: حوزه فرهنگ و هنر یکی از بخش‌های بنیادین یک جامعه است و در این راستا تلاش خواهیم کرد تا ضمن بهینه‌سازی و بروزرسانی فضاهای فرهنگی موجود در بودجه سال آینده حتما ساخت یک فرهنگسرای مجهز را داشته باشیم.

اله‌یاری با دعوت از انجمن‌های فرهنگی فعال در سطح شهرستان گفت: از تمامی انجمن‌های فعال در سطح شهرستان می‌خواهیم تا تا پای کار بیایند و با تعامل و همفکری زمینه‌ساز فعالیت‌های فرهنگی شده و بواسطه این برنامه‌ها در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز اثربخش باشیم.

شهردار رباط‌کریم: در بحث گردشگری کار ویژه‌ای در این کهن شهر خواهیم کرد

اله‌یاری با اشاره به قدمت، تاریخ وظرفیت‌های غنی گردشگری موجود در این شهر گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما در بحث صنعت توریست و جذب گردشگر خواهد بود و در همین راستا در دیار کریمان کار ویژه‌ای صورت خواهیم داد.

در پایان این جلسه بازوبند پهلوانی از سوی ورزشکاران و باستانی‌کاران شهرستان رباط کریم به بازوی حمیدرضا اله یاری شهردار رباط کریم بسته شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

خبرنگار: حامدکریمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.