شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

بنیان‌گذاران ورزش اسلامشهر تقدیر شدند

اسلامشهر_ در آخرین روز از هفته تربیت‌بدنی و ورزش از بنیان‌گذاران ورزش در شهرستان اسلامشهر تقدیر شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، شامگاه چهارشنبه طی مراسمی در آخرین روز از هفته تربیت‌بدنی و ورزش با حضور مسئولان اسلامشهری از بنیان‌گذاران و پیشکسوتان حوزه ورزش در شهرستان اسلامشهر دیار قهرمانان ورزشی، تقدیر و تجلیل شد.

سید صادق صالحی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز تجلیل از بنیان‌گذاران ورزش اسلامشهر در راستای ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی و قهرمانی و تربیت قهرمانان و مربیان توانمند ورزشی در دیار قهرمانان ورزشی انجام شد.

وی در ادامه به برگزاری پویش قاب خاطرات ورزشی اشاره کرد و افزود: در پویش قاب خاطرات ورزشی که مهلت ارسال آثار از ابتدای اردیبهشت تا 20 مهرماه بود، 300 عکس به دبیرخانه ارسال و 75 عکس به مسابقه راه یافت.

صالحی با اشاره به اینکه پویش قاب خاطرات ورزشی با همکاری مدیر کانال “اسلامشهر یاد” برگزار شده، تأکید کرد: علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در این پویش عکس‌ها و فیلم‌های خاطره‌انگیز ورزشی خود از دهه‌های 50 و 60 و 70 و 80 از ورزشگاه‌ها و ورزشکاران شهرستان اسلامشهر تهیه‌کرده بودند، به دبیرخانه جشنواره ارسال و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر افزود: این مسابقه با استقبال بی‌نظیر شهروندان ورزش دوست و ورزشکار اسلامشهر روبرو شد و در مرحله ابتدایی با انتخاب مردمی 75 عکس امکان شرکت در رقابت را داشتند و آثار ارسالی توسط یک گروه داوری متشکل از وحید محمدقلی، سید حسین مطهری، سید حسن اطیابی، آمنه محمدرضا، آقای عیوضی، علی نیک فخر، محسن شیرمحمدی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در نهایت 5 اثر حائز رتبه اول تا پنجم انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: پویش قاب خاطرات ورزشی در دو بخش نگاه داوران و نگاه مردمی برگزار و در هر بخش به 5 اثر برتر لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: قراراست از عکس‌های ارسالی و پیشکسوتان عزیز اولین مستند ورزشی گذشته ورزش اسلامشهر در آینده‌ای نزدیک ساخته شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.