صنعت و تجارتمجله شجر

شهرک صنعتی نصیر آباد کجاست؟

شهرک صنعتی نصیر آباد یکی از شهرک های صنعتی جنوب تهران در مساحتی بالغ بر 243 هکتار و دارای 250 واحد صنعتی در 1369 تاسیس شد. در این شهرک صنعتی، صنایع مختلفی مشغول به فعالیت هستند و افراد بسیاری در این شهرک، مشغول به کار هستند. در این مقاله درباره شهرک صنعتی نصیر آباد، لیست کارخانجات، راه های دسترسی و صنایع مشغول در این شهرک می پردازیم.

امکانات شهرک صنعتی نصیر آباد

در شهرک صنعتی نصیر آباد تاکنون 504 قرارداد منعقده شده است که 183 طرح آن، آماده برای ساخت و ساز می باشد. در صورت انجام این طرح ها می توان گفت واحدهای این شهرک صنعتی به تعداد بیشتری رسیده و تعداد مشاغل بیشتری در این شهرک صنعتی ایجاد می شود که این خود باعث امیدواری برای افراد جویای کار است. هم اکنون در شهرک صنعتی نصیرآباد 5345 شغل برای افراد ایجاد شده است.

آدرس و شماره تلفن شهرک صنعتی نصیرآباد

آدرس: محور تهران – رباط کریم، 2 کیلومتر مانده به شهر رباط کریم، باند جنوبی جاده (کیلومتر 30 جاده قدیم تهران – ساوه)

شماره تماس: 0215639070502156390704

راه‌ های دسترسی به شهرک صنعتی نصیرآباد

سه راه برای دسترسی به شهرک صنعتی نصیرآباد وجود دارد:

  • اولین مسیر مربوط به جاده تهران رباط کریم می باشد که 2 کیلومتر مانده به رباط کریم در باند جنوبی شهرک صنعتی نصیر آباد است.
  • مسیر دوم مربوط به جاده قدیم تهران ساوه می باشد که در 30 کیلومتری این جاده می توانید به این شهرک دسترسی داشته باشید.
  • در ترمینال آزادی تاکسی و اتوبوس برای این شهرک صنعتی تعبیه شده است.

شهرک صنعتی نصیر آباد چه صنایعی را شامل می شود؟

این شهرک صنعتی در زمینه های زیر فعال می باشد:

  • غذایی و آشامیدنی
  • شیمیایی و پلاستیک
  • فلزی و ماشین سازی
  • برق و الکترونیک
  • نساجی و پوشاک
  • سلولزی
  • کانی غیر فلزی

لیست کارخانه های شهرک صنعتی نصیرآباد

در شهرک صنعتی نصیرآباد کارخانه های زیر مشغول به فعالیت هستند.

شرکت پاکیو مهر

این مجموعه از سال ۱۳۵۴ تاسیس گردید و از آن هنگام بر اساس سال ها تجربه، فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم بهداشتی ساختمان، با نام تجاری مهر آغاز نمود. مجموعه مهر بر پایه تامین نیازهای صنعت ساختمان و مشتری مداری استوار است و حمایت از مشتریان و خدمات پس از فروش از اهداف این مجموعه می باشد.

شماره تماس: 02191029020

شرکت تسمه سازان بوستان

شرکت تسمه سازان بوستان در زمینه تولید تسمه های ماشین کاری ST و CK از ضخامت 3 الی 60 میل در طول های مختلف، برش ورق های آهنی و آلیاژی از ضخامت 3 الی 30 میلیمتر به طول 6 متر با گیوتین و CNC، ارائه خدمات انبار سرپوشیده مجهز به جرثقیل های سقفی و باسکول 60 تنی، فعالیت می کند.

آدرس: محور تهران – رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، خیابان دکتر حسابی یک، پلاک 9 و 10

شماره تماس: 02156879090

صنایع غذایی برادران ممی زاده

صنایع غذایی برادران ممی زاده دارای چندین دهه سابقه و فعالیت مداوم در زمینه تولید انواع بیسکویت، ویفر، شکلات، کلوچه، کیک و … می باشد و در طی این سال ها همواره سعی بر آن کرده است که با ارائه محصولات متفاوت و با کیفیت رضایتمندی مشتریان خود را فراهم نماید.

آدرس: محور تهران – رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، خیابان دکتر حسابی پنج

شماره تماس: 02156879361

ماشین سازی یادگاری

ماشين سازي يادگاري با بیش از ۱۶ سال سابقه، نخستين توليد كننده انواع ماشین آلات مواد غذایی، خطوط تولید شکلات، آبنبات مغزدار، تافی مغزدار تک رنگ و دو رنگ جویدنی، تزريق كيك مغزدار، دپازیت قنادی و خط تولید لواشک مغزدار با انواع بسته بندی در ايران می باشد. این واحد توانسته با برنامه ريزي دقيق و منظم و استفاده از فن آوري نوين بر تنوع محصولات خود بيفزايد و با ارائه خدمات پس از فروش از جمله نصب، راه اندازي و آموزش رايگان، يكسال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش، به هدف خود كه در راس آن جلب رضایت مشتریان، بهبود كيفيت و ارتقا روند توليد و صادرات است، برسد. خلاقيت، نوآوري، خدمات پس از فروش و كيفيت بالا راز توسعه و فروش محصولات ماشین سازی یادگاری در ايران، آسياي مركزي، خاورميانه و اروپا می باشد.

نشانی: محور تهران – رباط کریم، شهرک صنعتی نصیر آباد، خیابان سرو 3، پلاک E31

شماره تماس: 02156391980

مبلمان تراست سیت

مبلمان اداری تراست، فعالیت صنعتی خود را در سال 1385 در شهرک صنعتی چهاردانگه شروع کرد. با گذشت زمان و افزایش حجم سفارشات و نیاز بازار، مدیران این شرکت را بر آن داشت تا در سال 1392 کارخانه ای را به مساحت 8000 متر مربع واقع در شهرک صنعتی نصیر آباد راه اندازی نماید.

آدرس: محور تهران – رباط کریم، شهرک صنعتی نصیر آباد، خیابان صبا، پلاک 23

شماره تماس:   021563933640215639328702156393458

شرکت صنایع تخم مرغ تلاونگ

شرکت تلاونگ همواره ارتقا کیفیت و نوآوری در تولید محصولات را سرلوحه کار خود قرارداده و هم اکنون پس از سه دهه فعالیت در صنعت دام و طیور، مجموعه متنوعی از محصولات مختلف را با ایجاد ارتباط متقابل با شرکت های معتبر داخلی و اروپایی، تولید و عرضه نموده است. در سال های اخیر گروه تولیدی تلاونگ با دارا بودن کارخانجات تولید نهاده های تغذیه ای دام و طیور، تولیدات متنوع، تعداد کثیرکارکنان و متخصصین، گستردگی مزارع و پراکندگی واحدهای پرورشی به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی کشور شناخته می شود.

آدرس: محور تهران – رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، خیابان سرو 10

شماره تماس: 02161410

مبتکران صنعت فولاد امیر

شروع فعالیت و شکل‌گیری شرکت مبتکران صنعت فولاد امیر، در ابتدا از سال 1376 با نام «گروه صنعتی امیر» آغاز شد. زمینه فعالیت مجموعه، با طراحی و ساخت فیکسچر و دستگاه های اتوماسیون خطوط تولیدی برای شرکت ‌های تولید‌کننده قطعات خودرویی شکل‌گرفت. با گسترش فعالیت ‌های سازمان، افزایش تجربه و تمایل شرکا از سال 1377 تولید و انجام خدمات ماشین‌ کاری، این شرکت قطعات فلزی خودرو را نیز آغاز نمود.

آدرس: محور تهران – رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، خیابان سرو 20
شماره تماس: 0215639077102156390356

لبنیات تندیس

شرکت لبنیات و بستنی تندیس در سال 1382، در شهرک صنعتی نصیرآباد ایجاد شد و نهایت تلاش خود را به منظور بهبود پارامترهای کیفی سبد غذایی مردم به کار بست. ایجاد زنجیره تولید سالم، مزرعه ارگانیک، دامداری های صنعتی و مکانیزه به مجموعه ای با پیشرفته ترین، به روزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان از دغدغه های این شرکت بود تا محصولاتی طبیعی، سالم و با بهترین کیفیت برای سفره های پرمهر شما تامین نماید.

آدرس: محور تهران – رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، خیابان سرو یکم، پلاک یک
شماره تماس: 0215288800002156391950

شرکت روناک پروتئین

شرکت روناک پروتئین (سهامی خاص) در سال 1384 فعالیت تولیدی و تجاری خویش را در زمینه عرضه محصولات گوشت قرمز بسته بندی شده (گوسفند و گوساله) و گوشت سفید (مرغ)، آلایش (دل و جگر) و فرآورده های گوشتی (کباب لقمه و همبرگر) آغاز نموده است. مدیران شرکت از بدو فعالیت سعی نموده اند تا در جهت ارج نهادن به سلایق مشتریان و مصرف کنندگان گام برداشته و در این راستا با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص و استفاده از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و تکنولوژی روز دنیا، توانسته اند نسبت به ارتقاء کیفیت محصولات اقدام نمایند و نمونه بارز این مهم داشتن سهم عمده شرکت در تامین نیاز بازار داخلی مواد پروتئینی می باشد.

آدرس: محور تهران – رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، خیابان دکتر حسابی پنج، پلاک 9

شماره تماس: 50 – 02156879125

کارخانه راک تهران

شرکت راک با بیش از دو دهه تجربه مفید و حرفه ای در تولید سیستم های قفسه بندی در صنعت لجستیک و ریتیل، تمامی تلاش خود را در جهت رفع نیاز صنایع و کسب و کارهای گوناگون نموده است. هدف اصلی این مجموعه، ارائه راه حل های نوین و دانش محور به منظور کاهش بهای تمام شده محصولات و خدمات در فرآیند زنجیره تامین و کسب مزیت رقابتی برای مشتریان خود است. شرکت راک با تولید و عرضه طیف وسیعی از انواع محصولات، افتخار تجهیز میلیون ها متر مربع از فضای انبارهای صنعتی و فروشگاه های زنجیره ای معتبر در داخل کشور و همچنین سایر کشورهای منطقه را داشته است.

شماره تماس: 02156392312

آرتمن (کویل سازان آریا)

شرکت کویل سازان آریا با نام اولیه ایران تکنیک از سال ۱۳۷۹ فعالیت رسمی خود را در زمینه مشاوره، طراحی، تولید، نصب و خدمات پس از فروش سیستمهای تهویه مطبوع و مبدل های هوایی (کویل های آبی، بخار، اپراتور و کندانسور) آغاز کرده و امروزه با نام تجاری آرتمن در بازارهای داخلی و خارجی به فعالیت خود ادامه می ‌دهد. شرکت آرتمن طی سال ها فعالیت مستمر در این صنعت سعی بر آن داشته است تا با به کارگیری دانش فنی روز جهان و اعمال آن در تحقیقات و محاسبات و همچنین تولید، نصب و راه اندازی تجهیزات، لازم گامی موثر و رو به جلو در تحقق اهداف و ایده‌آل ‌های این صنعت در کشور بردارد.

آدرس: محور تهران – رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، ارغوان ششم، شماره S20

شماره تماس: 02174353

گروه غذایی سومر

گروه غذایی سومر پروتئین در بهمن ماه سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و ظرفیت تولید روزانه ۱۵ تن فرآورده های دامی بسته بندی شده و سالانه ۲۰۰۰ تن انواع سوسیس و کالباس و برگر در شهرک صنعتی نصیرآباد احداث شد. این مجموعه با هدف تولید و عرضه انواع محصولات پروتئینی ممتاز شامل سوسیس، کالباس، همبرگر و بسته بندی گوشت قرمز و سفید مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی و با در اختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات کاملا پیشرفته اروپایی و آخرین فناوری روز دنیا توانسته برای ۵۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال نماید.

آدرس: محور تهران – رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، میدان شقایق، خیابان ارغوان 7، پلاک b75-76

شماره تماس: 02156391042

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.