اخبار شهرستان رباط کریماخباردر استان

امام جمعه رباط کریم: با عوامل اصلی اغتشاشات باید قاطع برخورد شود

امام جمعه رباط‌کریم گفت: با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر با تأسی به سیره نبوی باید قاطع و محکم برخورد شود.

امام جمعه رباط کریم: با عوامل اصلی اغتشاشات باید قاطع برخورد شود

به گزارش شجرنیوز از رباط‌کریم حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه در خطبه‌های وحدت‌آفرین نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی در گفتار و رفتار اظهار کرد: یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند متعال به بشریت ارزانی داشته و به واسطه آن نعمت بر آن‌ها منت نهاده است، نعمت وجود پیامبر اسلام (ص) است.

وی ادامه داد: سیره عملی پیامبر اسلام (ص) در خصوص مقاومت در برابر دشمنان تکلیف مسلمانان را مشخص نموده که در مسیر حق نباید از دشمنی‌ها و مصائب و سختی‌ها به تنگ آمد و دست از مقاومت کشید.

امام جمعه رباط‌کریم در ادامه با توجه به اغتشاشات هفته‌‌های اخیر گفت: با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر با تأسی به سیره نبوی باید قاطع و محکم برخورد شود.

وی ادامه داد: دشمنان این مرز و بوم که تلاششان برای تسلیم نمودن ملت ایران تاکنون بی‌نتیجه مانده، امروز امنیت کشور را هدف قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام ترابی تاکید کرد: اغتشاشات اخیر آخرین تلاش دشمن برای متوقف کردن ایران قوی و مستقل بود که همانند گذشته شکست خورد.

وی در ادامه با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان گفت: در حالی که آمریکایی‌ها با تحریم داروهای خاص باعث مرگ تعداد زیادی از مردم ایران شده‌اند برای دسترسی به اینترنت اختشاشگران و براندازان تلاش می‌کنند.

امام جمعه رباط‌کریم در پایان گفت: راز و رمز پیروزی ملت ایران در چهل سال گذشته مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بوده و از این به بعد هم همین مقاومت آن‌ها را ناکام می‌نماید.

لازم به ذکر است پیش از خطبه‌ای نماز جمعه شهر رباط کریم مراسم جشنی به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق علیه‌السلام و هفته وحدت، مراسم جشنی با مولودی خوانی همراه با  اجتماع هیئات مذهبی شهرستان و مردم و مسئولان، رباط کریم برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.