اخبار شهرستان پیشوااخبارخبر مهمدر استان

انتقاد از جمعیت اتباع در پیشوا/بیمارستان مطالبه به حق مردم است

امام جمعه پیشوا با انتقاد از فزونی جمعیت اتباع در این شهر و کمبود سرانه ها برای مردم گفت:احداث و تکمیل بیمارستان مطالبه به حق مردم می باشد که سال ها بر زمین مانده است.

انتقاد از جمعیت اتباع در پیشوا/بیمارستان مطالبه به حق مردم است

به گزارش شجرنیوز از پیشوا، حجت الاسلام روح الله باقری پیش از ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری پیشوا که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران، حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: احداث و تکمیل بیمارستان مطالبه به حق مردم می‌باشد که سال‌ها بر زمین مانده است.

امام جمعه پیشوا با بیان اینکه چندین دولت و وزیر قول احداث این بیمارستان را به مردم پیشوا داده اند و در نهایت رئیس جمهور برای بازدید این پروژه حضور یافتند گفت: این موضوع زیبنده نظام نیست که ۱۴ سال یک پروژه به طول بیانجامد.

باقری با انتقاد از اعلام تحویل پروژه بیمارستان برای سال ۱۴۰۵ افزود: اگر اینطور باشد شاهد تغییر نسل بوده ایم اما بیمارستان تکمیل شده را ندیده ایم.

وی در ادامه عنوان داشت: مردم مظلوم پیشوا نه باند فرودگاه و نه احداث کارخانه خواسته اند این مردم مطالبه شأن فقط تخت بیمارستانی است که آن هم مغفول مانده.

امام جمعه پیشوا با انتقاد از فزونی جمعیت اتباع در پیشوا گفت: معضل حضور اتباع در این شهرستان سبب شده که کشاورزی و دامداری و صنعت ما دچار مشکل شود و در سرانه با معضل مواجه هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.