اخبار شهرستان شهریاراخباردر استان

باحضور ملکی در شهرداری، شهروندان امیدوار به آینده صباشهر

پس از گذشت یک هفته از حضور علی ملکی به عنوان شهردار صباشهر در این شهر اقدامات امیدبخشی از سوی وی صورت گرفت که شهروندان را به آینده شهر خوش بین کرد.

باحضور ملکی در شهرداری، شهروندان امیدوار به آینده صباشهر

به گزارش شجرنیوز، پس از ماه ها سرانجام انتظار شهروندان صباشهر برای داشتن یک شهردار کاربلد و متخصص برای رسیدگی به امور شهری به پایان رسید و علی ملکی شهردار صباشهر در اولین روزهای کاری خود جلسات متعددی با مسئولین شهری، اعضای شورا و مدیران و کارکنان شهرداری داشت و با مدیریت داهیانه خود توانست در همین مدت کوتاه توانایی خود را در افزایش هم افزایی و هماهنگی لازم در راستای خدمت به شهر را به منصه ظهور رساند.

شهردار صباشهر

شهردار صباشهر در اولین بازدید خود از پروژه های متعدد عمرانی نیمه تمام و برآوردهای لازم از مراحل انجام و پیشرفت این پروژه ها در خصوص اتمام این پروژه های به جا مانده از گذشته که شامل درمانگاه شبانه روزی و احداث ساختمان کلانتری شهرک ویره، استخر اسلام آباد، پارک ها و بوستان های تمام مناطق شهر، ساختمان اورژانس، کمیته امداد و سالن های ورزشی است برنامه ریزی و تصمیم گیری مطلوب را خواهد داشت.

بازدید شهردار صباشهر

جمع آوری زباله ها دغدغه دیرینه شهروندان

باتوجه به نارضایتی ها و شکایت های متعدد شهروندان درخصوص جمع آوری زباله ها از سطح شهر و فرارسیدن فصول گرم و افزایش آلودگی های ناشی از انباشت زباله در شهر جلسه ای باحضور شهردار، برخی از اعضای شورای شهر، مسئولان خدمات شهری و پیمانکار جمع آوری زباله در این خصوص در شهرداری برگزار شد و با دستور موکد ملکی مقرر شد مشکلات و موانع این حوزه هرچه زودتر مرتفع شده و خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

+جلسه شهردار صباشهر

با این اقدامات و پس از گذشت فقط یک هفته از حضور ملکی در شهرداری صباشهر روزهای خوشی در انتظار شهر و شهروندان صباشهر خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.