مجله شجر

بازار مبل امام رضا

بازار مبل امام رضا که به اسم بازار مبل آدران شناخته شده، در زمینه تولید و فروش مبلمان راحتی، مبل کلاسیک، میز و صندلی ناهارخوری، سرویس خواب، میز تلویزیون و مبلمان اداری نیز از شهرت خوبی برخوردار است. این بازار مبل، به دلیل تنوع بالایی که دارد، هر فردی با هر سلیقه ای به راحتی می تواند در این مکان خرید کند. علاوه بر تنوع، قیمت مبلمان، در بازار مبل امام رضا قلعه میر، مناسب برای همه نوع قشر می باشد. پس اگر به دنبال قیمت مناسب و با کیفیت برای خرید مبلمان و وسایل چوبی خود هستید، این بازار مبل گزینه ایده آلی برای شما است.

در ادامه مقاله با انواع سبک کاری مبلمان چهاردانگه، قیمت، ساعات کار و دسترسی به این بازار آشنا خواهید شد.

آدرس بازار مبل امام رضا

تهران، جاده ساوه، سه راه آدران، بازار مبل امام رضا ( حد فاصل جاده ساوه، شهرستان بهارستان و شهرک قلعه میر )

ساعت کاری بازار مبل امام رضا

تایم کاری بازار مبل امام رضا

ساعت کاری بازار مبل امام رضا کل ایام هفته از ساعت 10 صبح تا ساعت 22 باز می باشد. توجه داشته باشید که روز های جمعه نسبت به طول هفته مغازه های کمتری باز است.

قیمت مبلمان در بازار مبل امام رضا

قیمت مبلمان در بازار مبل امام رضا بسیار مناسب تر از بازار های دیگر است؛ زیرا اکثر فروشندگان، تولید کننده می باشند که همین امر باعث شده، قیمت ها برای مشتریان رضایت بخش باشد. البته یکی از عوامل اصلی که باعث تغییر قیمت در صنایع چوبی بخصوص مبلمان شده است، نوع چوب استفاده شده می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

خرید از بازار مبل شهرک قلعه میر

خرید مبل از بازار امام رضا

از آنجایی که خرید مبلمان با توجه با در نظر گرفتن دکوراسیون منزل، کاری دشوار است، باید مرکز خریدی مراجعه کنید که همانند بازار مبل سه راه آدران تنوع بالایی داشته باشد. علاوه بر تنوع، در نظر گرفتن کیفیت مبلمان که از کدام نوع چوب با چه درجه گریدی ساخته شده از اهمیت بالایی برخودار است. به عنوان مثال، ممکن است برای ساخت محصولات چوبی یکی از الوارهای افرا، توت، ممرز، ماهون، روسی و … بکار برده شود که هرکدام قیمتی متفاوت بسته کیفیت خود دارند.

امکانات ویژه بازار مبل امام رضا

بازار مبل شهرک قلعه میر دارای امکانات رفاهی از جمله پارکینگ عمومی، رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی، کافی نت و پیک موتوری می باشد.

ویژگی های بازار مبل امام رضا

قیمت مبل بازارمبل امام رضا

همانطور که اشاره کردیم، تولید کنندگان زیادی در این مجموعه وجود دارند که با سابقه چندین ساله خود بهترین مبلمان و مصنوعات چوبی را به بازار عرضه می کنند. همین ویژگی باعث شده، بازار مبل امام رضا به یکی از مطرح ترین مکان ها برای خرید مبل تبدیل شود. علاوه براین، به دلیل فضای رقابتی، تلاش خود را می کنند تا محصولات را با بهترین کیفیت به مردم عرضه کنند.

همچنین بازار مبل شهرک قلعه میر محصولات مبلمان خود را به صورت وکیوم شده به صورت رایگان درب منزل مشتری تحویل می دهد و در صورت نیاز به نصب محصول این خدمات را در شهر تهران ارائه می دهد. و در نهایت اگر بخواهیم یک نگاه کلی به بازار مبل های تهران بیندازیم، باید بگوییم که در رده بی رقیب ترین بازارهای فروش مبلمان در ایران یا حتی خاورمیانه قرار دارند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.