اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

با حضور اعضای شورای اسلامی صباشهر: در روز شهردار از علی ملکی تجلیل شد

به مناسبت روز شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی صباشهر از زحمات علی ملکی شهردار این شهر تقدیر نمودند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، به مناسبت پاسداشت روز شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی صباشهر طی مراسمی از علی ملکی شهردار این شهر تقدیر نمودند.

حمید حسنی عضو شورای اسلامی صباشهر

حمید حسنی رئیس شورای اسلامی صباشهر در ابتدای این مراسم ضمن تبریک روز شهردار گفت: تغییر و تحولات خوبی از زمان حضور آقای ملکی در شهر ایجاد شده و اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

حسنی در ادامه افزود؛ پروژه های ارزشمندی نیز در دست اقدام است که با تلاش مجموعه مدیریت شهری و به نتیجه رسیدن آنها گام بزرگی بسوی ارتقای سرانه های شهری برداشته خواهد شد.

رئیس شورای صباشهر در ادامه با تاکید بر تعامل مناسب بین مجموعه مدیریت شهری افزود: باهمکاری و هم دلی که در بین مجموعه شورا و شهرداری وجود دارد ان شاا… بتوانیم خدمات مطلوب تری را به شهروندان فهیم صباشهر ارائه نماییم.

علی ملکی شهردار صباشهر

علی ملکی شهردار صباشهر نیز ضمن قدردانی از رئیس و اعضای شورا، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال جاری ارائه نمود و افزود: طی سال گذشته تمام تلاش خود و مجموعه را بکار گرفته ایم تا مسائل و کم و کاستی هایی که در شهر وجود داشت را ساماندهی نموده و بهبود دهیم. در این راستا نیز اقدامات متعددی در دستور کار قرار گرفت و دستاوردهایی نیز بویژه در حوزه عمران رقم خورد.

ملکی در پایان با اشاره به ضرورت نگاه کلان در تصمیم سازی و اجرا گفت: هر مجموعه و دستگاهی اگر به موقعیتی دست می یابد قطعا در سایه همدلی و همکاری است و اگر امروز مجموعه شهرداری صباشهر با قوت و قدرت پیش می رود به یقین با دلگرمی و پشتوانه ای است که در شورای شهر وجود دارد.

اعضای شورای اسلامی صباشهر

در ادامه این مراسم هریک از اعضای شورا ضمن تبریک روز شهردار از زحمات یکساله علی ملکی شهردار صباشهر تقدیر و تشکر نمودند.

درپایان جلسه اعضای شورای شهر صباشهر ضمن تقدیر از شهردار این شهر از معاونین شهرداری و اصحاب رسانه نیز تجلیل به عمل آوردند.

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

خبرنگار: حامدکریمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.