90 درجهاخبارورزش

بیوگرافی فلیکس سانچز باس سرمربی سابق قطر و گزینه ایران

معرفی فلیکس سانچز باس به همراه بیوگرافی و سوابق وی را در این مطلب مرور خواهیم کرد.

پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز: گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران فلیکس سانچز باس به همراه بیوگرافی و سوابق و تیم های تحت مدیریت سانچز این سرمربی اسپانیایی سابق قطر را بخوانیم.

فلیکس سانچز در سال 1975 در بارسلونا به دنیا آمد. وی به مانند اکثر سرمربیان اسپانیایی دارای سبک خاصی از مربیگری در فوتبال بوده که توجه به رده های پایه از مهمترین اولویت های وی پیش از این بوده است.

اتفاقی که در تیم ملی قطر نیز شاهد آن بودیم. این سرمربی از سابقه سرمربیگری در تیم های زیر 19 و زیر 23 ساله های قطر برخوردار بوده و در آکادمی اسپایر نیز حضور داشته است.

سرمربی 47 ساله اسپانیایی به مدت 5 سال سرمربی تیم ملی زیر 19 ساله های قطر بود. وی در ادامه به مدت سه سال از 2017 تا 2020 سرمربی زیر 23 ساله های قطر شد.

بیوگرافی فلیکس سانچز باس

                            سانچز در نهایت از سال 2017 همزمان به عنوان سرمربی در تیم ملی قطر نیز فعالیت داشت.                                      

وی در جام جهانی قطر نیز روی نیمکت تیم ملی قطر نشسته بود. هر چند با قطردر جام جهانی به موفقیتی نرسید و در همان مرحله گروهی به عنوان تیم آخر تیمش حذف شد.

سررشته فلیکس سانچز در پرورش نوجوانان و جوانان

این مربی در تیم جوانان بارسلونا نیز سابقه مربیگری دارد. فلیکس سانچز باس در پرورش بازیکنان نوجوان و جوان سررشته زیادی دارد.

او در جام ملت های آسیا در سال 2019 با تیم ملی قطر به عنوان قهرمانی برسد. همچنین با تیم ملی زیر 19 ساله های قطر نیز در سال 2014 بر بام آسیا ایستاد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.