اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

تفاهم نامه ساخت ۴۱ کلاس درس خیرساز در ملارد منعقد شد

ملارد- مدیر آموزش و پرورش از انعقاد ملارد تفاهم نامه ساخت ۴۱ کلاس درس خیرساز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از ملارد سعید تیموری راد صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم نامه ساخت ۴۱ کلاس درس خیرساز در ملارد خبر داد و در تشریح این خبر گفت: با حضور خیرین نیک اندیش در دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملارد، تفاهم نامه ۴۱ کلاس درس در قالب ۴ باب آموزشگاه، به امضا رسید.

مدیر آموزش و پرورش ملارد، ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز این شهرستان در جذب و هدایت خیرین مدرسه ساز، افزود: به همت «کیومرث اسدی» و به نام مادرشان زنده یاد بانو «مه لقا خرقانی» مدرسه‌ای ۹ کلاسه در زمینی به مساحت، یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در خیابان پیام صفادشت با همکاری شهرداری صفادشت احداث خواهد شد.

وی در ادامه به ساخت دو آموزشگاه ۱۲ کلاسه توسط «محمدحسین زرگر» و به نام دو دخترشان اشاره کرد و گفت: آموزشگاه شهرزاد زرگر در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع و آموزشگاه شقایق زرگر در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع هر کدام با ۱۲ کلاس درس در محله حصار طهماسب صفادشت به صورت تمام خیری ساخته خواهد شد.

تیموری راد عنوان داشت: مدرسه‌ای هشت کلاسه نیز در زمین اهدایی سید مهدی اجاق به مساحت ۲ هزار مترمربع و به همت «سید حسن ورشوچی» در صفادشت احداث خواهد شد.

وی افزود: این مدرسه به نام «عذرا محلوجی»، «محمدصادق صَدیقی» و «سید مهدی اجاق» نام گذاری خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.