اخبار استان هااخبارخبر مهم

تهران دوباره برفی می‌شود/ بارش برف در ارتفاعات فیروزکوه به 70 سانتی‌متر رسید

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از بعدازظهر روز سه‌شنبه با ورود موج بارشی جدید به استان تهران، افزایش ابرناکی، بارش برف و باران، وزش باد و در ارتفاعات کولاک و پدیده مه تا اواخر روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شجرنیوز مازیار غلامی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: با گذر سامانه بارشی از سطح استان، برای امروز و فردا در ارتفاعات در بعضی ساعات بارش‌های پراکنده برف، وزش باد، کولاک برف و احتمال سقوط بهمن دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی درخصوص فعالیت سامانه بارشی جدید گفت: از بعدازظهر روز سه‌شنبه با ورود موج بارشی جدید به استان، افزایش ابرناکی، بارش برف و باران، وزش باد و در ارتفاعات کولاک و پدیده مه تا اواخر روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: سه شنبه شب و چهارشنبه بارش ها در نیمه شمالی و شمال شرق استان به شکل برف همراه با پدیده مه خواهد بود و در نیمه جنوبی به شکل باران و برف با شدت کمتری پیش بینی می شود که باعث کاهش دید افقی خواهد شد.

غلامی بیان کرد: برای روزهای پنجشنبه و جمعه در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه در غرب و نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست.

وی لغزندگی جاده ها، کولاک و سقوط بهمن را از مخاطرات این سامانه عنوان کرد و افزود: پرهیز از صعود به ارتفاعات و سفرهای غیرضروری توصیه می شود و درصورت سفرهای ضروری، سوخت کافی، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران درخصوص میزان بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته تا صبح امروز در محل ایستگاه‌های هواشناسی استان تصریح کرد: بارش برف در آبعلی ۱۷ سانتی متر، مهرآباد ۱۱ سانتی متر، اقدسیه ۱۱ سانتی متر، شهریار ۱۰ سانتی متر، فرودگاه امام(ره) ۳ سانتی متر، فیروزکوه ۱۴ سانتی متر، ارتفاعات فیروزکوه ۷۰ سانتی متر، دماوند ۱۴ سانتی نتر، ورامین ۴ سانتی متر و لواسان ۱۹ سانتی متر گزارش شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.