ترافیکاخبارجامعهخبر مهم

جان باختن ۳۲۵ نفر طی ۸ روز در سوانح رانندگی

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: از روز ۲۴ اسفند تا امروز دوم فروردین ۳۲۵ نفر جان خود در اثر سوانح رانندگی از دست داده اند.

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ سیاوش محبی روز چهارشنبه گفت: بر اثر حوادث رانندگی طی ۸ روز گذشته ۷ هزار و ۲۹ نفر مجروح شدند.

وی تاکید کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه و رعایت فاصله با خودروهای جلویی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن برای خود سایر رانندگان رقم بزنند.

جانشین پلیس راهور فراجا با اشاره به استانهای حادثه خیز در طی چندروز گذشته، اظهار داشت: بیشترین حوادث رانندگی در استانهای خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، اصفهان اتفاق افتاده است.

محبی درباره وضعیت ترافیک جاده ها، توضیح داد: برابر مشاهده تصاویر دریافتی از دوربین ها، امروز چهارشنبه دوم فروردین، ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی استانهای سراسر کشور و محورهای خروجی استان تهران روان است و تا این لحظه هیچ گره ترافیکی در سطح کشور مشاهده نمی شود.

وی با بیان اینکه در برخی از استانها شاهد بارش برف هستیم، اظهار داشت: در برخی از استانها شاهد بارش باران و در محورهای کوهستانی شاهد بارش برف هستیم، سطح جاده ها لغزنده است و به رانندگان توصیه می شود با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

جانشین پلیس راهور فراجا ادامه داد: در محورهای شمالی، چالوس، فیروز کوه، هراز در ارتفاعات شاهد بارش خفیف برف هستیم.

محبی گفت: محور چالوس و آزاد راه تهران- شمال شب گذشته به دلیل بارش سنگین برف و به دلیل نا ایمن بودم تا ساعت ۷ صبح امروز صبح ساعت ۷ صبح مسدود بود که در حال حاضر تردد در این مسیر در جریان است.

وی با تاکید بر حادثه خیز بودن محور چالوس و آزاد راه تهران- شمال، با ابراز تاسف توضیح داد: شب گذشته در جاده چالوس محدوده ولی آباد به دلیل ریزش سنگ برروی یک دستگاه سواری پژو پارس یک کودک ۳ ساله و یک جوان ۱۸ ساله جان خود را از دست دادند، برابرپیش بینی هوا شناسی بارندگی ادامه دارد و احتمال ریزش سنگ در این محور منتفی نشده است.

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: در حال حاضر محدودیت ترافیکی در هیچ یک از محورهای مواصلاتی اعمال نشده و در صورت اعمال محدودیت اطلاع رسانی خواهد شد. شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.