اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

۱۴۴ کیلوگرم تریاک در پاکدشت کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: ۱۴۴کیلوگرم تریاک با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در این شهرستان کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از پلیس شرق استان تهران، سرهنگ نجم الدین مرادی روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد مخدرتوسط فردی به هویت معلوم که با یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ در سطح شهرستان پاکدشت فعالیت می کند، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی پاکدشت قرار گرفت.

سرهنگ مرادی افزود: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب و عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکدشت و با اقدامات فنی و پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، محل اختفای متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۳ نفر متهم دستگیر و در بازرسی از منزل متهم ۱۴۴کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

وی گفت: در این ماموریت ۱۴۴کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و ۳ نفر از قاچاقچیان و سوداگران سابقه دار مواد مخدردستگیر شد.

مرادی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی شهروندان از آنان در خواست کرد تا در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.