دنیای فوتبالاخبارخبر مهمورزش

حاشیه‌های دیدار پرسپولیس-نساجی/ اعتراض ۲ تیم به داور و اخراج ترابی

حاشیه‌های دیدار پرسپولیس-نساجی/ اعتراض ۲ تیم به داور و اخراج ترابی

به گزارش شجرنیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت که این دیدار با برتری ۵ بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

پیش از آغاز بازی در حالی که علیرضا بیرانوند برای گرم کردن وارد زمین شده بود، از خبرنگاران حاضر در کنار زمین پیگیر وضعیت برگزاری بازی استقلال بود.

دقایقی بعد از بیرانوند سایر بازیکنان پرسپولیس وارد زمین شدند تا برای بازی گرم کنند. زمانی که بازیکنان پرسپولیس درحال گرم کردن بودند، سروش رفیعی که در ترکیب اصلی حضور نداشت به کنار بازیکنان اصلی آمد و توصیه‌هایی برای آنها داشت. رفیعی خطاب به بازیکنان گفت: «یکدیگر را در زمین به خوبی حمایت کنید و مراقب باشید کارت زرد نگیرید. بعضی از شما سه کارته هستید و مراقب باشید بی دلیل کارت زرد نگیرید تا محروم نشوید.» بعد از رفیعی، وحید امیری هم که در حال گرم کردن بود خطاب به بازیکان گفت: «در زمین با تمام توان تلاش کنید که در پایان بازی خوشحال باشید. برد این بازی یک قدم بزرگ برای ماست.»

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، قصد داشت در جایگاه CIP مستقر شود اما به او اجازه این کار را ندادند و این موضوع باعث عصبانیت حدادیان شد. در ادامه مالک باشگاه نساجی به سمت جایگاه VIP رفت و در آنجا مستقر شد.

پیش از آغاز بازی تمام بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت نساجی آمدند و با حمید مطهری احوال‌پرسی کردند.

در دقیقه ۷ و بعد از اعلام پنالتی توسط داور به‌ سود پرسپولیس، حمید مطهری به شدت به کمک داور اول بازی اعتراض کرد و اعتقاد داشت پیش از خطای هند درون محوطه جریمه نساجی، وحید امیری در موقعیت آفساید به توپ رسیده است.

در دقیقه ۶۰، بعد تکل بازیکن نساجی، میان احمد موسوی و مهدی ترابی درگیری شکل گرفت و در ادامه بعد از توقف بازی، داور با مشورت داور چهارم، ابتدا مهدی ترابی را با کارت زرد جریمه کرد و لحظاتی بعد کارت زرد دوم را به ترابی داد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد. همین امر باعث شد که یحیی گل‌محمدی به شدت به تصمیم داور اعتراض کند و از او با فریاد بپرسد: «ترابی چه فحشی داد که او را اخراج کردی؟»

این درگیری با دخالت نمیکت‌نشینان پرسپولیس پایان یافت. روی این صحنه زمانی که نیمکت‌نشینان پرسپولیس با داور مسابقه صحبت می‌کردند، بیرانوند به سمت حمید مطهری رفت و لحظاتی با او صحبت کرد.

در دقیقه ۷۰، در حالی که پرسپولیس دو تعویض هم‌زمان انجام داده بود، میلاد سرلک هنوز از زمین مسابقه خارج نشده بود که داور داشت بازی را شروع می‌کرد. این موضوع با اعتراض شدید افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی همراه شد. پیروانی روی این صحنه با فریاد خطاب به داور گفت: «ما یک بازیکن بیشتر درون زمین داریم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.