اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

حضور پرشور بهارستانی ها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

مردم شهید پرور و عاشورایی شهرستان بهارستان‏ همچون دیگر شهروندان کشورمان‏ به شکرانه این پیروزی بزرگ و بی‌نظیر، چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن گرفته و در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت گسترده داشتند.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، مردم انقلابی و ولایی در شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران ، بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

بهارستان

شبکه‌های معاند آرامش ملت و جامعه را نشانه گرفته‌اند

امیر نجفی فرمانده لشکر ۲۳ تکاور ارتش در جمع راهپیمایان بهارستان با اشاره به پاسخ دشمن‌شکن ملت ایران به دشمنان افزود: مردم با حضور و شور وصف‌ناپذیر خود پاسخ دندان شکنی به دشمنان داده‌اند و قطعاً دشمن به‌خوبی می‌داند انقلاب اسلامی توسط مردم پشتیبانی می‌شود.

امیر نجفی گفت: گروه‌های معاند در مرزهای غربی ضربات جبران ناپذیری از مدافعان امنیت دریافت کرده‌اند و دفاع از ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.

این فرمانده با بیان اینکه جنگ‌ ترکیبی با پشتیبانی غرب بر علیه ملت ایران در چند ماه گذشته اتفاق افتاد ابراز داشت: سنگرسازان بی‌سنگر در حوزه‌های مختلف در حفظ نظام مقدس انقلاب اسلامی جان‌ها را فدا و به شهادت رسیده‌اند و ملت ایران به برکت خون شهدا یک قدم به عقب برنگشته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ سخت نمی‌تواند به ایران فائق آید گفت: ۲۵۰ کانال و شبکه معاند توسط ملت ایران آغاز به دروغ‌پراکنی و شایعه‌پراکنی می‌کنند تا آرامش جامعه را ملتهب کنند.

فرمانده لشکر ۲۳ تکاور ارتش اضافه کرد: دشمن برای تحت‌الشعاع قرار دادن جوانان و نوجوانان انواع مواد مخدر را به کشور وارد و سعی بر گرفتاری آن‌ها دارند ولی سربازان این مرزوبوم هزاران شهید در مبارزه با مواد مخدر تقدیم جامعه کرده‌اند.

امیر نجفی به نقش بزرگ سردار شهید سلیمانی به جنگ با تکفیری‌های خون‌خوار اشاره کرد و افزود: به برکت رشادت‌های حاج قاسم، گروه‌های داعشی نتوانستند در جهان بیش از پیش رشد و مردم را به خاک و خون بکشند.

حضور چشمگیر و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان گفت : حضور چشمگیر و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم ا… ۲۲بهمن امسال نشان از آن دارد که همه مردم ایران عزیز، فارغ از گرایشات و سلایق متفاوت سیاسی برای استحکام بنای رفیع انقلاب، متحد و یک دل به میدان آمده و آمادگی خود را برای مشارکت بیش از پیش اعلام می نمایند.

حضور پرشور بهارستانی ها

وی افزود: مهم ترین پیام حضور مردم این است که کشور در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت می‌کند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی ، ‌عزت و سربلندی بیش از پیش کشور و ملت و تحقق آینده‌ای بهتر را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

فرماندار بهارستان تصریح کرد : از ملت مؤمن، خانواده معزز شهدا،‌ جانبازان انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار شهرستان شور وعاشورایی بهارستان که با اراده بی نظیر خود، جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتند.

وی در پایان از تمامی کسانی که در ساماندهی این شور مردمی تلاش نموده ،تشکر کرد و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند رحمان مسألت نمود.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران واقع شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.