اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در «شترخوار» رباط کریم

رباط کریم- فرمانده انتظامی رباط کریم از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در «شترخوار» خبر داد و گفت: پنج نفر از عاملان اصلی این نزاع دستگیر شده اند.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی این شهرستان، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اجازه عرض اندام به مخلان امنیت را نمی‌دهیم اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی و ایجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح تعدادی از شهروندان در محله «شترخوار» بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶ وهن آباد جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل مشاهده شد که چند نفر با استفاده از سلاح سرد (قمه و چاقو) اقدام به درگیری و ضرب و جرح با یکدیگر کردند که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

زنگنه بیان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، ۵ نفر از عوامل اصلی درگیری دستگیر و ۳ نفر از آنها به دلیل شدت جراحات وارده بر اثر ضربات چاقو و قمه راهی مراکز درمانی شدند.‌

فرمانده انتطامی رباط کریم گفت: تعدادی سلاح سرد از قبیل چوب و چماق و قمه و چاقو از عوامل درگیری کشف و افراد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.