اخبار شهرستان پاکدشتاخباردر استان

پلمب ۳ واحد شن و ماسه و آسفالت آلاینده در پاکدشت

پاکدشت- رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت از پلمب ۳ واحد شن و ماسه و آسفالت آلاینده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، محمودرضا سعیدپور رئیس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ویژه پایش معادن شن و ماسه استان تهران در راستای اجرای مصوبات دومین کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران، از پلمپ ۳ واحد آلاینده شستشو و دانه‌بندی شن و ماسه و آسفالت در شهرستان پاکدشت توسط مأموران محیط زیست خبر داد.

وی گفت: با توجه به پایداری و سکون نسبی جو و کاهش کیفیت هوا در روز جاری و در راستای اجرای مصوبات دومین کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوای استان تهران، تیم نظارتی کارشناسان محیط زیست این اداره ضمن تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای آلاینده و همچنین سوخت مصرفی واحدهای تولیدی و صنعتی، از کارگاه‌های فرآوری شن و ماسه شهرستان نیز بازدید کردند.

سعیدپور افزود: در پایش های به عمل آمده فعالیت ۳ واحد با آلودگی هوا همراه بود که با پلمب تأسیسات خطوط آلاینده، از انتشار آلودگی جلوگیری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت با بیان اینکه طرح پایش و نظارت بر فعالیت معادن شن و ماسه، کارخانجات آسفالت، واحدهای تولید بتن آماده و واحدهای ذوب فلزات در شرایط اضطرار آلودگی هوا با جدیت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: علاوه بر جلوگیری از فعالیت این قبیل واحدها، در صورت استمرار آلودگی اسامی آنها در فهرست صنایع آلاینده درج خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.