اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

دومین مرحله رزمایش تشدید نظارت بر بازار اجرا شد

فرماندار رباط کریم گفت: دومین مرحله رزمایش ستاد تنظیم بازار با بسیج تمامی نیروهای ادارات، اداره کل صمت، اصناف، همیاران بسیج و تعزیرات حکومتی طرح نظارت بر بازار اجرا شد.

دومین مرحله رزمایش تشدید نظارت بر بازار اجرا شد

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم؛ امید احمدی در خصوص این رزمایش اظهارکرد: در راستای اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها ، و کنترل قیمتها در دومین مرحله رزمایش با مدیریت مجموعه فرمانداری ومشارکت کلیه ادارات بیش از ۱۶ اکیپ در نوبت صبح وعصر بازرسی از صنوف مختلف را اغاز کردند.

وی افزود : به غیراز تغییر قیمت ۴ قلم هیچ نوع تغییرات در مواد غذابی نداریم و همه تولیدکنندگان و صنوف به این موضوع توجه کنند و کسانی که از روی غفلت به سمت عرضه کم و احتکار کالا بروند بدون هیچ گونه اغماضی با آنها برخورد خواهد شد.

وی بیان داشت : نظارت بر بازار با بسیج تمامی نیروهای اداره کل صمت، اصناف، همیاران بسیج و تعزیرات حکومتی و ادارت طرح نظارت بر بازار در حال اجرا می باشد.

فرماندار رباط کریم تصریح کرد: گشت مشترک ستاد تنظیم بازار در مرحله اول با ۳۰ اکیپ دردو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان رباط کریم آغاز شد و در اولین روز از طرح تنظیم بازار بیش از ۵۵۰ واحد صنفی در مناطق شهر رباط کریم، نصیر شهر، پرند و روستاهای شهرستان مورد  بازرسی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: تخلفات ۳۰ واحد صنفی و اقتصادی در مرحله اول توسط بازرسان محرز و برای این واحد‌ها پرونده تخلف تشکیل گردید و تمامی پرونده‌های تشکیل شده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.