اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

رئیس جمهور پنجشنبه به اسلامشهر می‌رو‌د

فرماندار اسلامشهر گفت: رئیس جمهور کشورمان در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، روز پنجشنبه سوم آذر ماه به اسلامشهر سفر می‌کند.

رئیس جمهور پنجشنبه به اسلامشهر می‌رو‌د

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، حسین حبیبی از سفر آیت الله رئیسی به اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران روز پنجشنبه سوم آذر ماه مهمان مردم اسلامشهر خواهد بود.

وی افزود: بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی، دیدار عمومی با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در شهرستان اسلامشهر خواهد بود.

در ادامه مهدی شریفیان نماینده مردم تهران در مجلس نیز گفت: آیت الله رئیسی با حضور در شهرستان اسلامشهر دیار قهرمان ورزشی و حافظان و قاریان قرآن، از نزدیک با مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و مسائل و مشکلات این منطقه را در حوزه‌های مختلف عمرانی، درمانی، اجتماعی و غیره با حضور جمعی از مقامات و مسئولین ملی و استانی مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد داد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای سفر رئیس قوه مجریه به شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: بازدید از پروژه‌های نیمه کاره، شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم و گروه‌های منتخب و خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های رئیس جمهور است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: شهرستان اسلامشهر با جمعیتی بالغ بر700 هزار نفر به‌عنوان یکی از کلانشهرهای کشور که در جوار شهر تهران و پایتخت جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته، علی رغم داشتن ظرفیت‌های مختلف در عرص‌ های گوناگون علمی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی متاسفانه در گذشته کمتر مورد توجه دولتمران قرار گرفته که انتظار می‌رود با حضور رئیس دولت مردمی عنایت بیشتری به این منطقه در خصوص افزایش و تامین اعتبارات مورد نیاز طرح‌ها و پروژه.های عمرانی این شهرستان از جمله مترو و بیمارستان 400 تختخوابی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.