ویدیوهای منتخباخبارخبر مهم

رئیس مجمع خیرین سلامت بهارستان: 16 پروژه در حوزه بهداشت و درمان بهارستان درحال پیگیری است

حسین خانمحمدی رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان بهارستان پروژه های شاخص این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان را تشریح کرد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، حسین خانمحمدی رئیس مجمع خیرین سلامت این شهرستان در گفتگویی اختصاصی توضیحاتی درباره پروژه های شاخص شهرستان بهارستان در حوزه بهداشت و درمان ارائه نمود.

خانمحمدی با اشاره به حیطه فعالیت مجمع خیرین سلامت شهرستان بهارستان گفت: این مجمع به عنوان یک موسسه غیر دولتی، مستقل و بدون هیچگونه وابستگی به جناح و جریان خاصی در راستای شناسایی و سازماندهی خیرین در سطح شهرستان بهارستان فعالیت می نماید تا با بهره گیری از این ظرفیت و همت خیرین بتواند بخشی از مسائل و مشکلات شهرستان را به ویژه در حوزه سلامت، بهداشت و درمان رفع نماید.

رئیس مجمع خیرین سلامت بهارستان ضمن معرفی پروژه های شاخص این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان افزود: مجمع خیرین سلامت شهرستان بهارستان تعداد 16 پروژه از مرکز بهداشت و درمان شهرستان تحویل گرفته است که از این میان بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع)، کلینیک پیوست این بیمارستان و مرکز تولد بیمارستان امام حسین (ع) به عنوان پروژه های شاخص در سطح شهرستان تعریف شده است.

خانمحمدی با تاکید بر پیگیری های صورت گرفته به منظور پیشرفت پروژه های موجود بویژه بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) گفت: مجمع خیرین سلامت بهارستان از ابتدا با نیت پیشبرد اهداف این مجمع در حوزه سلامت، جلسات متعددی در سطح شهرستان، استان و حتی کشور با مسئولین مربوطه و همچنین خیرین برگزار نموده است تا بتوان با همراهی آنها گام های اساسی در این مسیر برداشت.

وی همچنین با اعلام آمادگی خیرین برای آغاز تکمیل این بیمارستان افزود: در این مرحله آنچه که مجمع خیرین به آن نیاز دارد نقشه بیمارستان است که باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران در اختیار این مجمع قرار گیرد تا بتوان از ظرفیت خیرین استفاده نمود.

رئیس مجمع خیرین سلامت با اشاره به اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) این پروژه را لازم الاجرا دانست و گفت: علاوه بر اخذ این مجوز ریاست محترم جمهور نیز در سفر خود به شهرستان بهارستان و بازدید از این پروژه بر ضرورت تکمیل این بیمارستان تاکید داشتند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

خبرنگار: ناصر ابوذر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.