پایتختاخبارجامعه

سلفی‌گرفتن با طوفان به‌قیمت جان “مرد جوان تهرانی” تمام شد!

مرد جوانی که پس از مشاهده طوفان عصر یکشنبه تهران به‌قصد گرفتن سلفی به‌سمت پنجره رفته بود، از طبقه ۱۲ خانه خود سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت.

سلفی‌گرفتن با طوفان به‌قیمت جان “مرد جوان تهرانی” تمام شد!

به گزارش شجرنیوز، یکشنبه دوم آبان ماه، سقوط هولناک یک مرد جوان در خیابان میرداماد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام خبر، امدادگران اورژانس و تیمی از مأموران کلانتری 103 گاندی با دستور میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

مأموران کلانتری با پیکر خونین مرد جوانی مواجه شدند که براثر سقوط از طبقه دوازدهم ساختمانی، دست راست وی قطع شده بود! همچنین امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیسی در محل حادثه حضور داشتند مرد جوان را به بیمارستان منتقل کردند، اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و مجروح حادثه روی تخت اورژانس فوت کرد.

بدین ترتیب تحقیقات با دستور بازپرس کشیک قتل کلید زده شد و بررسی‌های مأموران کلانتری 103 گاندی مشخص کرد پسر جوان که در خانه حضور داشته پس از مشاهده طوفان به‌قصد سلفی گرفتن به‌سمت پنجره رفته و به‌دلیل وزش‌باد از طبقه 12 به‌سمت خیابان سقوط کرده است!

با دستور میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی؛ جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این حادثه ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.