اخبار شهرستان قدساخباردر استان

شهرک صنعتی زاگرس

شهرک صنعتی زاگرس بالغ بر ۳۰۰ هکتار وسعت داشته و یکی از فعالترین منطقه صنعتی، استان تهران در نزدیکی شهر قدس محسوب می شود. همین امر باعث شده، کارگاه و کارخانه های کوچک و بزرگ در این منطقه فعالیت داشته باشند. این شهرک صنعتی توسط موسسه صنعتی زاگرس و گلبرگ به شماره ثبت ۸۱ مدیریت می‌شود و دارای پروانه بهره‌برداری از شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران است.

شهرک صنعتی زاگرس کجاست؟

شهرک صنعتی زاگرس کجاست

شهرک صنعتی زاگرس در شهر قدس در کیلومتر ۱۹ جاده قدیم کرج می باشد. این شهرک صنعتی در جنوب شهر قدس یا قلعه حسنخان قرار گرفته و باعث اشتغال هزاران نفر از شهروندان این شهر شده است. شهرک صنعتی زاگرس با 151 هکتار مساحت بزرگترین ناحیه صنعتی در شهر قدس است که حدود 700 واحد صنعتی در آن فعال هستند.

در این شهرک صنعتی برندهای قدیمی که در صنایع غذایی، نساجی، خودرو سازی، قطعات خودرو، چرم، سلولزی، صنایع فلزی، کانی غیر فلزی، دارویی، شیمیایی، برق و الکترونیک، صنایع کشاورزی و صنایع ماشین سازی فعالیت دارند نیز مشغول به کار هستند.

اطلاعات بیشتر: شهرک های صنعتی تهران

آدرس شهرک صنعتی زاگرس

این شهرک صنعتی در استان تهران واقع در شهر قدس، خیابان 45 متری کلهر شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ در جنوب شرقی شهرستان قدس و در مجاورت کمربندی اندیشه واقع گردیده است .

لیست کارخانه های شهرک صنعتی زاگرس

کارخانه های متعددی در شهرک صنعتی زاگرس وجود دارند که در ادامه به برخی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

  • کارخانه شرکت فیدار پالایش ویرا
  • گروه صنعتی ابتکار
  • ایران قطعه فناوران
  • صنعت پرتو
  • دمیر صنعت پارس
  • نساجی الهیه
  • کاویان قطعه قدس
  • پیشگام زاگرس غرب

ویژگی های شهرک صنعتی زاگرس

یکی از ویژگی هایی که باعث شده این شهرک مورد استقبال افراد زیادی قرار گیرد، سهولت دسترسی آسان به راه آهن، اتوبان و بزرگراه است. علاوه بر دسترسی آسان، ارزان بودن زمین به نسبت موقیعتی که دارد، افراد سرمایه گذار زیادی را برای احداث کارخانه جذب خود کرده است. با توجه به موارد گفته شده، شهرک صنعتی زاگرس به دو قطب خودروسازی کشور( ایران خودرو و سایپا) معروف است و عمده فعالیت واحدهای صنعتی آن در زمینه تولید قطعات خودرو می باشد.

قیمت زمین در شهرک صنعتی زاگرس

قیمت زمین در شهرک صنعتی زاگرس

همانطور که اشاره کردیم، در شهرک صنعتی زاگرس به نسبت شهرک های دیگر با توجه به موقعیتی که دارد، قیمت زمین ارزان تر است. البته، قیمت زمین در این شهرک صنعتی  در بخش های مختلف متفاوت است و با توجه به امکاناتی که دارد، قیمت ملک مشخص می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.