اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

عامل آتش‌سوزی و شعارنویسی در جنوب تهران دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی و شعارنویسی علیه مسئولان نظام در یکی از کارخانه‌های جنوب تهران خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در اعتشاشات اخیر اظهار  داشت: در پی ناآرامی‌های اخیر در کشور شناسایی و دستگیری افرادی که تحت تأثیر معاندان با شعارنویسی و اقدامات هنجارشکنانه قصد برهم زدن نظم و امنیت در دستور کار پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: پس از کسب خبری مبنی بر آتش‌سوزی عمدی و شعارنویسی علیه نظام در یک کارخانه جنوب تهران اقدامات تخصصی جهت شناسایی عامل یا عاملان اصلی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: با بررسی میدانی و اشرافیت‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم در محدوده شهرستان ری شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم تیم عملیات پلیس اطلاعات به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرهنگ جلیلیان در پایان اظهار داشت: متهم در تحقیقات به عمل آمده به بزه ارتکابی معترف و پس تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.