اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

عامل قتل پدر و پسر اسلامشهری خود را به پلیس معرفی کرد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در محدوده چهاردانگه اسلامشهر گفت: عامل قتل پدر و پسر در اسلامشهر خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سرهنگ مجید عسگری نیا جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به دستگیری قاتل اسلامشهری، اظهار داشت: ساعت 19 و 30 دقیقه شب روز سه شنبه 8 فرودین ماه 1402، یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در محدوده چهاردانگه اسلامشهر روی می‌دهد که بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد در جریان تیراندازی و درگیری، پدر و پسری حدود 60 و 34 ساله مجروح شدند که با انتقال به بیمارستان، با توجه به شدت مجروحیت هر 2 نفر فوت می کنند حال آنکه قاتل از صحنه جرم متواری شده بود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان گفت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد قاتل فراری، مردی حدود 60 ساله کمتر از چند ساعت بعد از حضور در منطقه یافت آباد تهران، خود را به پلیس معرفی کرده است که با توجه به وقوع قتل در منطقه چهاردانگه، پرونده‌ای در این خصوص در پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر تشکیل و در حال رسیدگی است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.