اخبار شهرستان ورامیناخبارخبر مهمدر استان

عملکرد فرمانداران استان تهران در حال بررسی است

ورامین- معاون سیاسی استانداری تهران گفت: با توجه به آغاز فرایند انتخابات، عملکرد فرمانداران استان تهران در حال بررسی است اما احتمال تغییر در فرمانداران وجود دارد و این بستگی به جمع‌بندی بررسی‌های انجام گرفته دارد.

به گزارش شجرنیوز از ورامین، عباس جوهری در مراسم تجلیل از خانواده شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر که در سالن همایش‌های شهرداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی با اجرای مرحله استعغای داوطلبان شرکت در این انتخابات، در استان تهران آغاز شده و افراد تا 19 خرداد فرصت دارند که استعفای خود را اعلام و در روز ثبت نام باید پذیرش استعفای خود را ارائه کنند.

وی گفت: به منظور ایجاد هماهنگی در ارکان مختلف استان تهران، جلسه‌ای با حضور فرمانداران، بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداری‌ها پنجشنبه در محل استانداری تهران برگزار می‌شود تا برنامه‌ریزی منسجمی بر اساس تقویم زمان‌بندی اعلام شده از سوی وزارت کشور انجام گیرد.

معاون استاندار تهران افزود: همه تکلیف داریم تا چهار راهبرد اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب در انتخابات با عنوان تأمین امنیت، سلامت، امانت‌داری و برنامه ریزی برای مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را به درستی اجرا کنیم تا انتخاباتی سالم و عادلانه در استان تهران برگزار شود.

جوهری تأکید کرد: امانتدای و فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی با رفع موانع و دغدغه‌های مردم که از مردم تقاضا دارند به ویژه درحوزه اقتصادی و معیشتی، وظیفه‌ای است که استانداری تهران تلاش دارد تا بابرنامه ریزی دقیق و منسجم، این مهم را محقق کند.

وی با اشاره به معارفه سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان ری بیان کرد: تغییر فرماندار شهرستان ری، در دستور کار استانداری نبود ولی با توجه به این که فرماندار سابق از سازمان دیگری در این پست مشغول به کار بود و مسأله تمدید مأموریت وی وجود نداشت، مجبور به تغییر فرماندار شدیم.

معاون استاندار تهران ادامه داد: با توجه به آغاز فرایند انتخابات، عملکرد فرمانداران استان تهران در حال بررسی است اما احتمال تغییر در فرمانداران و یا تثبیت آن‌ها وجود دارد و این بستگی به جمع‌بندی بررسی‌های انجام گرفته دارد و اگر قرار به تغییر باشد، این مهم به سرعت و بلافاصله انجام می‌شود.

جوهری تصریح کرد: ممکن است با توجه به جمع‌بندی ارزیابی انجام گرفته، همین ترکیب فرمانداران به دلیل نزدیکی به انتخابات حفظ شده و فرمانداران تثبیت شود که این امر به نظر استاندار تهران و وزیر کشور بستگی دارد.

وی گفت: برخی از شایعات مربوط به تغییر فرمانداران و مسائلی که در این خصوص اعلام می‌شود صحت ندارد و نمی‌توان به‌طور مصداقی اعلام کرد که کدام فرماندار ممکن است تغییر پیدا کند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.