اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

فرماندار رباط‌کریم: حل مشکلات شهرک آبشناسان چاره‌اندیشی جدی می‌خواهد

فرماندار رباط‌کریم گفت: لازم است برای حل مشکلات واحدهای مسکن مهرشهرک آبشناسان در این شهرستان، چاره‌اندیشی جدی شود.

فرماندار رباط‌کریم: حل مشکلات شهرک آبشناسان چاره‌اندیشی جدی می‌خواهد

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، جلسه بررسی مشکلات محله آبشناسان رباط‌کریم با حضور خلیل محبت خواه مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران، احمد مرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران و مسئولان دستگاه‌های متولی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امید احمدی فرماندار رباط‌کریم در این جلسه دستور پیگیری مصوبات و رفع مشکلات خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر آبشناسان را با اولویت و تعیین زمان مشخص را صادر کرد.

وی در این جلسه با بیان اینکه کم کاری ما نباید به پای نظام نوشته شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی به این نکته توجه کنند که کم کاری آنان مورد قبول دولت و نظام نیست و نباید موجب ناامیدی مردم شود، کم‌کاری ما موجب می‌شود مردم متضرر شوند.

فرماندار رباط‌کریم تاکید کرد: لازم است برای حل مشکلات منطقه آبشناسان از جمله در حوزه ساخت و سازهای غیر استاندارد، عدم تکمیل برخی از پروژه‌ها، مشکل انشعاب گاز ساکنین، نبود امکانات اولیه خدماتی در شهرک و مشکل وجود آب در چاله آسانسورها چاره‌اندیشی جدی شود.

لازم به ذکر است شهرک آبشناسان در رباط کریم با جمعیت حدود ۲۵ هزار نفر، یکی از شهرک‌های مسکن مهر می‌باشد که متاسفانه سال‌هاست با مشکلات عدیده‌ای از جمله عدم تکمیل بعضی از واحدها و زیرساخت‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.