اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

فرماندار شهرستان قدس؛ تلاش‌های دشمنان در راستای ایجاد آشوب در جامعه است

فرماندار قدس در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: دشمنان هموراه به دنبال ایجاد آشوب در جامعه در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی می‌باشند.

فرماندار شهرستان قدس؛ تلاش‌های دشمنان در راستای ایجاد آشوب در جامعه است

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، وحید گلی‌کانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قدس با اشاره به رفع مشکلات با داشتن برنامه‌ریزی مناسب بیان کرد: جامعه‌ در حال حاضر در وضعیت ملتهبی است که می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به رفع معضلات پیش‌رو اقدام کنیم.

وی افزود: کشورهای مختلف باتوجه به چرخه مصرفی موجود به یگدیگر وابستگی دارند که مثال بارز آن در حوزه نفت است در ایران نیز بعضی موارد وابسته به مسائل بین‌المللی می‌باشد.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: رسانه‌های معاند در تلاش هستند با بیان حذف ارز ترجیحی و حذف یارانه‌ها، جامعه را به سوی التهاب و تحریک شهروندان و ایجاد بهانه به منظور براندازی جمهوری اسلامی پیش ببرند.

این مقام مسئول عنوان کرد: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی فعالیت خود را شروع کرد در همین راستای نیز ریاست جمهور در بازار به منظور بررسی حضور پیدا کرد همچنین نمونه آن را نیز در مدیران و بدنه‌های دولت نیز قابل مشاهده است.

گلی‌کانی گفت: یکی از اقدامات دولت سیزدهم، هدفمندی یارانه‌ها است، در دولت‌های گذشته مبلغ نقدی به حساب مردم واریز می‌کردند درحالی که روز‌به روز شاهد افزایش قیمت مایحتاج کالا‌های اساسی بوده‌ایم.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس ادامه داد: در گذشته به منظور جلوگیری از کاهش قیمت اقلام و تامین کالا‌های اساسی، ارز ۴۲۰۰ را در اختیار تجار مختلف یا به بیان دیگر دلالان قرار داده شد هیچ کاهش قیمتی اعمال نشد هیچ و ۱۷ قلم کالا‌های اساسی بدون بیان سیاست‌ها دولت در این حوزه گران شد درحالی که در این دوره قبل اعمال هدفمندی یارانه ها سايت‌های دولت توسط ریاست جمهور اعلام گردید.

وی افزود: ما در جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان هموراه به دنبال ایجاد آشوب در جامعه می‌باشند که نمونه آن پخش کلیپ‌های سنوات گذشته بود و می‌بایست با الگو برداری از شهدا که در میدان‌های جنگ نظامی دفاع کردند ما هم باتوجه به نقش‌های خود در این عرصه بجنگیم و صفاتی مانند ایثار، نداشتن حرص و طمع نسبت با مادیات و دیگر موارد را گسترش دهیم.

فرماندار شهرستان قدس تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که یارانه آن به جای بودن در اختیار شهروندان در اختیار دلالان بود، کالا‌های اساسی در بازار موجود است و همینطور سیاست‌ دولت به منظور افزایش قیمت نان و دارو نیست.

وحید گلی‌کانی اظهار داشت: بیمه‌های مختلف از جمله بیمه سلامت باید هزینه دارو ها را پرداخت کنند، همچنین در دهه فجر بیمه سلامت در شهرستان افتتاح شد و در همین مقطع کوتاه ۱۰ هزار نفر تحت پوشش این بیمه شدند و اخیرا برنامه برپایی میز خدمت در محلات مختلف در دستور کار قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.