اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

قاچاقچی لوازم کوهنوردی در رباط کریم دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از کشف۸۴۷ قلم انواع لوازم کوهنوردی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر خبر داد.

قاچاقچی لوازم کوهنوردی در رباط کریم دستگیر شد

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ سید هاشم حسینی خواه با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب تهران در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا با رصد هوشمندانه خود و کسب خبر از منابع و مخبرین از ورود خودروهای حامل کالای قاچاق که از استان‌های مرزی غربی و جنوب کشور بارگیری و به استان‌های مرکزی اصفهان و همدان منتقل و از آنجا به سمت تهران ارسال می‌شد، حوالی منطقه “رباط کریم” مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از ایجاد ایست و بازرسی در محورهای حوزه استحفاظی 48 بسته چای خارجی، 3 گونی 50 کیلویی پوشاک تاناکورا، 847 قلم انواع تجهیزات کوهنوردی از قبیل فلاکس چای، چراغ قوه و چاقو شکاری، 23 عدد تجهیزات پلیسی افشانه و شوکر قاچاق را کشف کردند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 15 میلیارد ریال اعلام داشتند تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ سید هاشم حسینی خواه در پایان خاطرنان کرد: شهروندان آگاه باشند این گونه طرح‌ها و اقدامات پلیسی در دستور کار این پلیس قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می‌کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و این افراد به دست قانون سپرده می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.