اخبار استان هااخبارخبر مهم

قتل مرد اسلامشهری در آرادان/ متهم یک ساعته دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع قتل مرد ۴۵ ساله اهل اسلامشهر تهران در حوالی آرادان خبر داد و گفت: با تیزبینی مأموران کلانتری این متهم در مدت کوتاهی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

قتل مرد اسلامشهری در آرادان/ متهم یک ساعته دستگیر شد

به گزارش شجرنیوز، سردار عبدالله حسنی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه تیزبینی مأموران کلانتری شهرستان آرادان متهم به قتل را شناسایی و دستگیر کرد در توضیح نحوه بروز حادثه، ابراز داشت: در پی وقوع واژگونی خودرو حوالی آرادان موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران به محض ورود به صحنه تصادف متوجه شدند که فرد علیرغم آسیب شدید اصرار بر این دارد که با مشکلی مواجه نیست، افزود: خون آلود بودن عجیب داخل خودرو و استرس زیاد فرد ظن مأموران را به یک حادثه مشکوک غیر از تصادف برانگیخت.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مأموران این تبعه خارجی را به کلانتری منتقل کردند، ابراز داشت: متهم اصرار داشت که خودرو واژگون شده را از تهران به مقصد گرمسار کرایه کرده است اما در بازجویی فنی لب به اعتراف گشود که راننده را با دروغ به یکی از روستاهای گرمسار برده و قصد سرقت خودرو را داشته است.

حسنی ادامه داد: با مقاومت رانندهو پس از درگیری فیزیکی متهم با زدن چاقو به وی، او را به صورت نیمه جان رها کرده و خودرو را سرقت می‌کند که در نهایت به دلیل سرعت بالا واژگون می‌شود.

وی افزود: با ارائه گزارش حادثه، مأموران به محل مراجعه و با پیکر بی‌جان فردی ۴۵ ساله اهل و ساکن اسلامشهر مواجه می‌شوند که با این ادله، متهم به مقامات قضائی تحویل داده شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.