اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

مدیرکل بازرسی استانداری تهران: اسلامشهر جزو ۵ شهرداری برتر استان است

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران اعلام کرد: شهرداری اسلامشهر در میان ۴۷ شهر استان تهران از حیث عملکرد جزو پنج شهرداری برتر استان بوده که عملکردشان رضایت بخش است.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران: اسلامشهر جزو ۵ شهرداری برتر استان است

به گزارش شجرنیوز، اسدالله تقی زاده روز شنبه در مراسم معارفه رئیس جدید بازرسی شهرداری اسلامشهر که در سالن جلسات معاونت شهرسازی شهرداری اسلامشهر برگزار شد، ضمن تجلیل از زحمات صمد علایی بازرس سابق شهرداری اسلامشهر اظهار داشت: بازرسی شهرداری باید با مجموعه انس بگیرد تا اسباب تعالی و پیشرفت مجموعه را فراهم سازد.

وی با بیان اینکه شهرداری اسلامشهر در میان ۴۷ شهر استان تهران از حیث عملکرد جزو ۵ شهرداری برتر استان است، خاطرنشان کرد: عملکرد و فعالیت مجموعه شهرداری اسلامشهر در راستای پیشبرد اهداف و طرح های بزرگ عمرانی در قیاس با دیگر شهرداری‌ها بسیار رضایت‌بخش است.

تقی زاده با تأکید براینکه طبق گزارش‌های ارسال‌شده به بازرسی، مردم از عملکرد و فعالیت‌های شبانه‌روزی مجموعه شهرداری اسلامشهر رضایت‌مندی دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان بازرسی شهرداری اسلامشهر در راستای پیشرفت و ایجاد توسعه پایدار باید کمیته سلامت اداری تشکیل دهند و هرماه جلسات کارشناسی برگزار کنند.

در ابتدای این مراسم محسن حمیدی شهردار اسلامشهر ضمن تشریح تلاشهای صورت گرفته برای تسریع در تکمیل طرح های فعال در سطح شهر گفت: اجرای طرح های زیر بنایی در حوزه راه و حمل و نقل از قبیل کمربندی شمالی و مترو، توانسته اسلامشهر را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد و این مهم در کنار انجام امور مستمر و خدمات رسانی در حوزه مدیریت شهری موجب افزایش رضایتمندی مردم از مجموعه شهرداری شده که برای ما مایه مباهات است.

در پایان این مراسم با حکم اسدالله تقی زاده، مهدی کرمی به‌عنوان مسئول بازرس شهرداری اسلامشهر معرفی و از زحمات صمد علایی بازرس سابق شهرداری اسلامشهر تقدیر شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.