اخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

مدیر منطقه یک شهرداری اسلامشهر خدمات و فعالیت شش ماهه نخست سال را تشریح کرد

مدیر منطقه یک شهرداری اسلامشهر با تشریح عملکرد شش ماهه نخست سال از اجرای پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع ترمیم، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری در معابر این منطقه از شهر، طی نیمه اول امسال خبر داد.

مدیر منطقه یک شهرداری اسلامشهر خدمات و فعالیت شش ماهه نخست سال را تشریح کرد

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، بهزاد شعبانی روز شنبه درخصوص عملکرد ۶ ماهه شهرداری منطقه یک اسلامشهر به خبرنگار ایرنا گفت: منطقه یک شهرداری اسلامشهر به عنوان یکی از مناطق مهم شهر است که با اجرا و تکمیل طرح های مهمی چون کمربندی شمالی و کنار گذر ۲۴ متری راه آهن نقش بی بدیلی در باز کردن گره های ترافیکی و کاهش ترافیک اسلامشهر دارد.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه یک علاوه بر پیشبرد این پروژه ها در ۶ ماه نخست امسال اقدام به روکش آسفالت و تراش در  سه هزار و یکصد متر مربع از معابر این منطقه کرد.

به گفته شعبانی، این عملیات عمرانی در شهرک لاله، خیابان های مطهری، فاطمه الزهرا (س)، فجر، امام محمد تقی (ع) و خیابان امام حسن عسکری(ع) انجام شد.

وی افزود: همچنین ۲ هزار و یکصد متر مربع از معابر منطقه هم ترمیم و کار لکه گیری دستی آسفالت در آن انجام شد که این اقدام نیز در خیابان های کاشانی، ایثار، ابوذر، توحید و ۲۳ متری امام خمینی(ره) صورت پذیرفت.

مدیر منطقه یک شهردار اسلامشهر همچنین از ۹ هزار و ۶۴۲ متر طول جدول گذاری و روسازی معابر طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین مدت ۲ هزار و ۶۵۰  مترمربع همسطح سازی معابر انجام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.