اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

نخستین پردیس سینمایی شهر پرند افتتاح شد

نخستین پردیس سینمایی شهر پرند در آستانه دهه مبارک فجر افتتاح و بر این اساس جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی شهرداری پرند برگزار می شود.

به گزارش شجرنیوز از پرند، پردیس سینمایی شهر پرند عصر امروز در آستانه دهه مبارک فجر با حضور مقامات و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و شهر پرند افتتاح شد و از فردا همزمان با آغاز دهه مبارک فجر میزبان اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر برای شهروندان پرندی است.

پردیس سینمایی شهرداری پرند با 4 سالن مجهز و مجزا و مجموعاً با گنجایش 330 صندلی در فاز 3 شهر پرند واقع شده است که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

این پردیس سینمایی که از مجهزترین سینماهای استان تهران به شمار می‌رود، دارای بالاترین کیفیت نمایش با استانداردهای جهانی و مجهز به سیستم دالبی دیجیتال 12 کانال است و نخستین سینمای دارای امتیاز “ممتاز” در شهرستان‌های استان تهران است که توسط شهرداری و شورای پرند تجهیز، راه‌اندازی و افتتاح شد.

گفتنی است با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت شهری و فرماندار و سایر مسئولان، جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی شهرداری پرند برگزار شده و فیلم‌های جشنواره فجر در سالن‌های این پردیس سینمایی از فردا برای شهروندان به اکران در خواهند آمد.

در این مراسم قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی اظهار داشت: همزمان با شروع دهه فجر از فردا در شهر پرند میزبان جشنواره فجر خواهیم بود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی رویدادی بزرگ و شناخته شده در جهان است و سازمان سینمایی وظیفه خود می‌داند که در استان‌های کشور افتتاحیه داشته باشد.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی در ادامه گفت:: هم‌اکنون با افتتاحیه این مجموعه سینمایی در شهر پرند یک‌صد و چهل و هفتمین پرده سینمایی در دوره جدید افتتاح می‌شود.

آشنا در پایان خاطرنشان کرد: در سازمان سینمایی تلاش می‌کنیم علیرغم هیاهو و ناآرامی‌هایی که با آن مواجهه بودیم، با آرامش کار کنیم و با یاری هنرمندان و فراهم کردن بستری مناسب برای جوانان هنرمند و خلاق توانستیم جشنواره امسال را با 24 فیلم آماده برگزاری کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.