اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

نماینده ملارد در مجلس: ساختار اداری در ملارد ناکارآمد است/لزوم امیدآفرینی در جامعه

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ساختار اداری در ملارد ناکارآمد است، خواستار تلاش مضاعف برای رفع مشکلات موجود و امیدآفرینی در مردم شد.

نماینده ملارد در مجلس: ساختار اداری در ملارد ناکارآمد است/لزوم امیدآفرینی در جامعه

به گزارش شجرنیوز از ملارد، نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتار، رفتار و عملکرد مسؤلین باید به گونه‌ای باشد که یاس و نا امیدی را در کشور به وجود نیاورد.

حسین حق وردی در جلسه شورای اداری ملارد طی سخنانی اظهار داشت: دشمن در اتفاقات اخیر که در کشورمان رخ داده با تفرقه افکنی موجب مشکلاتی در جامعه شده است.

وی افزود: با تدابیر و عملکرد نظام کم‌ترین خسارت در مقایسه با اتفاقات سال ۹۸ رخ داد و تدبیر نظام این بود که نیروهای امنیتی آسیب ببیند، اما طرف مقابل که علیه نظام است، آسیب نبیند.

وی در ادامه افزود: دشمنی دشمنان با ملت ایران همچنان ادامه دارد و نباید در این باره شک کنیم، در صورتی که برنامه ریزی های زیادی از سوی دشمن برای این وقایع رخ داده بود، اما تدبیر نظام مقتدرانه بود.

نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی به ارزیابی آسیب شناسانه حوادث اخیر پرداخت و اظهار داشت: گاهی ما خود نیز با رفتارمان باعث نارضایتی و زمینه سازی برای دشمن می‌شویم و همچنین ساختار اداری و مشکلات اقتصادی زمینه ساز بروز مشکلات است.

وی ادامه داد: ساختار اداری مشکل دارد و ناکارآمد است که باید اصلاح شود، اما ما کارگزاران در همین ساختار معیوب باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

حق وردی ادامه داد: اگر ما موجب نارضایتی مردم حتی یک نفر باشیم به دشمن کمک کرده ایم، باید طوری در ادارات رفتار کنیم که دوست داریم با خودمان رفتار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.